تعداد دانشجویان طبس قابل ارتقای به ۱۰ هزار نفر است

نماینده مردم طبس در مجلس گفت: با اتخاذ سیاست‌های صحیح و افزودن دانشگاه‌های جدید و رشته‌های کار‌شناسی ارشد می‌توان طی سه تا چهار سال آینده، تعداد دانشجویان طبس را به ۱۰ هزار نفر افزایش داد.

عبدالله زاده نماینده طبس در مجلسطبس نیوز: نماینده مردم طبس در مجلس گفت: با اتخاذ سیاست‌های صحیح و افزودن دانشگاه‌های جدید و رشته‌های کار‌شناسی ارشد می‌توان طی سه تا چهار سال آینده، تعداد دانشجویان طبس را به ۱۰ هزار نفر افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدعلی عبداله‌زاده در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان نخستین همایش فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری دانشگاه پیام نور که در محل دانشگاه پیام نور طبس برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه مبدأ همه تحولات معنوی و مادی است و به طور قطع هر حرکت و تلاشی که برای توسعه دانشگاه‌ها انجام شود منشأ خیر و برکت است.

وی بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی، اتخاذ سیاست‌های صحیح و تقویت دانشگاه‌ها، تعداد دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان طبس را طی سه تا چهار سال آینده به ۱۰ هزار نفر ارتقاء دهیم که این امکان‌پذیر است و موجب توسعه همه‌جانبه شهرستان می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس با تأکید بر لزوم افزودن رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در مراکز آموزش عالی طبس، از اخذ مجوز تأسیس دانشکده پرستاری همچنین انجام مقدمات اولیه راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی در این شهرستان خبر داد و افزود: تأسیس دانشگاه‌های غیرانتفاعی با رشته‌های خوب و راه‌اندازی پژوهشکده و پژوهشگاه نیز از اقداماتی است که می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب جمعیت و توسعه شهرستان طبس داشته باشد که من هم پیگیری و کمک لازم را در این زمینه خواهم داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور طبس نیز در ابتدای این مراسم به ارائه گزارشی از روند برگزاری نخستین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت: این همایش در ۲۵ بهمن امسال در دانشگاه پیام نور طبس برگزار شد که بیش از ۷۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و از این تعداد ۲۸۰ مقاله برای ارائه انتخاب شده بود.

مصطفی اخوان صفار ادامه داد: همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری از معاونت توسعه سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز دارای مجوز بود که با کیفیت و استقبال بسیار مطلوبی برگزار شد.

پخش کلیپی از فعالیت‌های اخیر دانشگاه پیام نور طبس و اهدای لوح تقدیر و جوایز به دست‌اندرکاران برگزاری نخستین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری دانشگاه پیام نور از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =