۲۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در شهرستان طبس جمع آوری شد

اولین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی حوزه مشارکت‌های مردمی در سال جدید با حضور مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس برگزار شد.

طبس نیوز: اولین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی حوزه مشارکت‌های مردمی در سال جدید با حضور مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، اولین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی حوزه مشارکت‌های مردمی در سال جدید با حضور مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس برگزار شد.

احمد رفیعی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای ارزندهٔ کارکنان این نهاد تصریح کرد: شما امدادگران، سفیران نیکوکاری و مورد اعتماد مردم هستید و بایستی با تلاش مضاعف در جهت پر رنگ نمودن این سرمایه تلاش کنید.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در سایه وفاق، همدلی، برنامه ریزی و مدیریت زمان بتوانیم به اهداف این نهاد در جهت رفع فقر و محرومیت و توانمندی خانواده‌های تحت حمایت قدم برداریم.

مدیر کمیته امداد شهرستان طبس در پایان عنوان کرد: طی سال گذشته بیش از ۲۲میلیارد ریال کمک‌های مردمی از سطح شهرستان جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد بالائی برخوردار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =