کمک ۱۲۴ میلیون تومانی خیرین به ایتام طبسی

در آستانه پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس توسط موسسه خیریه‌ای از استان خراسان رضوی مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان به یتیمان تحت حمایت کمیته امداد طبس کمک شد.

طبس نیوز: در آستانه پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس توسط موسسه خیریه‌ای از استان خراسان رضوی مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان به یتیمان تحت حمایت کمیته امداد طبس کمک شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مدیر کمیته امداد شهرستان طبس پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه اهدا این کمک ها به ایتام که با حضور امام جمعه، معاون استاندار و مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: بیش از ۵۱ میلیون تومان از این مبلغ به صورت نقدی و مابقی غیر نقدی است که بین خانواده ۳۲۵ یتیم به صورت حضوری اهدا شد.

احمد رفیعی اظهارکرد: دو هزار خانوار از خدمات مستمر کمیته امداد امام خمینی طبس بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد است که در این طرح سرپرستی ایتام تحت حمایت کمیته امداد به خیرین علاقمند واگذار می ‌شود.

رفیعی اظهار داشت: بر اساس طرح اکرام ایتام، خیرین و نیکوکاران سرپرستی یک یا چند یتیم را بر عهده می ‌گیرند و ماهیانه حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار ریال برای حمایت از یتیم انتخابی پرداخت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =