برگزاری اختتامیه اولین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها در آبان ماه

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس خبر داد: پنجم آبان ماه اختتامیه اولین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها برگزار می‌شود.

طبس نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس خبر داد:پنجم آبان ماه اختتامیه اولین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها برگزار می‌شود.

سید عبدالرحیم رحیمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس با اعلام این خبر، افزود:کتاب صحرای طبس، رستاخیز شن‌ها شامل اشعار برگزیده جشنواره در حال اخذ مجوز چاپ است که ان شاء الله در این مراسم رونمایی خواهد شد.

رحیمی اظهار داشت : از تمامی استان‌های کشور آثاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در مجموع آثار دریافتی ۴۸۵ اثر از ۲۲۲ شاعر بود، که پس از انجام مراحل داوری اسامی ۱۲ نفر به عنوان افراد برتر اعلام شد.

دبیر اجرایی جشنواره رستاخیز شن‌ها نیز عنوان کرد:ابتدا مقرر بود اختتامیه جشنواره اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار شود که با توجه به دلایلی این مهم میسر نشد و دهه ولایت (اعیاد قربان و غدیر) و در آستانه ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و روز ملی استکبار جهانی، از جمله دلایل انتخاب پنجم آبان برای برگزاری اختتامیه جشنواره بوده است.

رحیمی نیز گفت:معرفی ابعاد معنوی معجزه الهی صحرای طبس، دستیابی به افق‌های تازه در عرصه شعر و ادب متعهد و گردآوری اولین مجموعه و کتاب شعر صحرای طبس، رستاخیز شن‌ها از اهداف مهم برگزاری این جشنواره بوده است.

وی در پایان از تمامی شاعران شرکت کننده در اولین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها تشکر و قدر دانی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 14 =