راه‌اندازی بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی شهرستان طبس

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس از راه‌اندازی و تجهیز بخش کودک در تمامی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

طبس نیوز:رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس از راه‌اندازی و تجهیز بخش کودک در تمامی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،مرتضی محمدی‌مقدم  اظهار کرد: در هفته کتاب امسال برنامه های متعددی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بخش اطلاع رسانی کتابخانه عمومی امام خامنه ای شهر دیهوک در هفته کتاب راه اندازی می شود، ادامه داد: در هفته کتاب، مسابقه نقاشی با موضوعات محرم و عاشورا بین اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس از برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری جلسات نقد کتاب و حافظ‌خوانی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب امسال است.

محمدی‌مقدم با اشاره به طرح اهدای کتاب اظهار داشت: در هفته کتاب تعداد ۱۵ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان کتب اهدایی مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه چهار پایگاه سیار در میادین پر تردد شهرستان به جمع آوری کتب اهدایی مردم خواهند پرداخت، افزود: از این تعداد دو پایگاه در شهر طبس، یک پایگاه در بخش دستگردان و یک پایگاه در بخش دیهوک مستقر می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس خاطرنشان کرد: بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از کتابخانه‌های عمومی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب سال جاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =