برگزاری مسابقه‌ بهار اشک به یاد شهیدان کربلا در طبس

مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ طبس به منظور تقویت حس دینی اعضا و آشنایی کودک و نوجوانان با ۲ شهید کودک و نوجوان کربلا مسابقه‌ی بهار اشک را برگزار کرد.

طبس نیوز:مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ طبس به منظور تقویت حس دینی اعضا و آشنایی کودک و نوجوانان با ۲ شهید کودک و نوجوان کربلا مسابقه‌ی بهار اشک را برگزار کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ طبس با انتشار فراخوانی از کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال دعوت کرد تا در مسابقه بهار اشک شرکت کنند.

این مسابقه به منظور تقویت حس دینی کودکان و نوجوانان و ارج نهادن به جایگاه ارزشمند دو شهید کربلا به نام‌های حضرت علی اصغر (ع) و حضرت علی اکبر (ع) در حال برگزاری است.

بر همین اساس نوجوانان در گروه سنی (۱۲ تا ۱۷ سال) با پاسخ دادن به سوالات طرح شده اگر شما در صحرای کربلا بودید و می‌خواستید به میدان جنگ بروید با چه جملات یا اشعاری از امام حسین (ع) دفاع می‌کردید در قالب قطعه ادبی یا شعر در این مسابقه شرکت می‌کنند.

هم‌چنین کودکان ۷ تا ۱۲ سال با نوشتن پیام برای شهید شش‌ماهه کربلا در قالب شعر یا متن ادبی آثارشان را ارایه خواهند کرد.

این مسابقه تا پایان محرم سال ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت و  در مراسمی از برترین‌ها‌ی مسابقه بهار اشک در کانون شماره ۲ طبس تجلیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − دو =