لزوم خودداری از ایجاد تشویش و تنش در جامعه

امام جمعه طبس با اشاره به ارائه گزارش ۱۰۰ روزه از سوی رئیس جمهور کشورمان، گفت: لازم است در گزارش‌های بعدی دقت شود که غلو و همچنین سیاه‌نمایی نشود تا از تشویش و تنش در جامعه خودداری شود.

طبس نیوز:امام جمعه طبس با اشاره به ارائه گزارش ۱۰۰ روزه از سوی رئیس جمهور کشورمان، گفت: لازم است در گزارش‌های بعدی دقت شود که غلو و همچنین سیاه‌نمایی نشود تا از تشویش و تنش در جامعه خودداری شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به ارائه گزارش ۱۰۰ روزه از سوی رئیس جمهور کشورمان، بیان کرد: ارائه گزارش در راستای اطلاع مردم از خدمات انجام شده بسیار مفید و پسندیده است، اما لازم است در گزارش‌های بعدی دقت شود که غلو و همچنین سیاه‌نمایی نشود تا از تشویش و تنش جامعه خودداری شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر در سازمان ملل، اظهار داشت: سران کشورهایی که همواره فریاد حقوق بشر سر می‌دهند، فقط خود را بشر می‌دانند، در حالی که در واقعیت حیوان‌صفت و بسیار درنده‌اند.

خطیب جمعه طبس ادامه داد: آمریکای جنایتکار در طول حدود ۵۰۰ سال عمرش، غیر از ظلم، ستم، تجاوز، جنایت و خون‌ریزی، مورد دیگری در پرونده خود ندارد و جوسازی آمریکا درباره حقوق بشر نیز تنها با هدف ایجاد فشار و نابود کردن سایر ملت‌ها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: دین مبین اسلام بیش از هر مکتب دیگری به موضوع حقوق بشر پرداخته است و باید حقوق اسلامی در جامعه پیاده شود.

امام جمعه طبس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، روز دانشجو را تبریک گفت و یادآور شد: دانشگاه و دانشجویان همواره و از جمله در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقشی مؤثر و انکارناپذیر داشته‌اند که دشمن نیز برای انحراف دانشجویان از مسیر اصلی‌شان، سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی افزود: دانشجویان و دانشگاهیان از دیدگاه مقام معظم رهبری باید دارای معیارهایی باشند که از جمله آن استکبارستیزی و ایستادگی در برابر دشمنان، استقلال‌خواهی و تلاش برای استقلال همه‌جانبه کشور، عدالت‌خواهی و حرکت در مسیر عدالت و جلوگیری از سیاست‌زده شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 19 =