برگزیدگان برتر مسابقه حدیث نور در خراسان جنوبی معرفی شدند

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مسابقه حدیث نور در کانونهای سطح استان طی دهه مبارک فجر، نفرات بر‌تر این مسابقه را اعلام کرد که در بین برندگان نام چهار برگزیده از شهرستان طبس نیز وجود دارد.

طبس نیوز: مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مسابقه حدیث نور در کانونهای سطح استان طی دهه مبارک فجر، نفرات بر‌تر این مسابقه را اعلام کرد که در بین برندگان نام چهار برگزیده از شهرستان طبس نیز وجود دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلامˈ رمضان زاهدیˈ با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری اداره کل نهاد کتابخانه‌های استان و دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از هفت هزار نفر از اعضای ۹۳ کانون فرهنگی هنری مساجد سطح استان در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر یکهزار جلد کتاب ˈحدیث نورˈ به منظور برگزاری این مسابقه در سطح استان توزیع شد، افزود: نفرات برگزیده همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالروز تاسیس ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد در بیرجند تجلیل می‌شوند.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در ادامه به نفرات شرکت کننده در این مسابقه اشاره کرد و گفت: ۳۳ کانون فرهنگی هنری از شهرستان بیرجند، ۱۲ کانون طبس، ۱۱ کانون سربیشه، ۱۰ کانون نهبندان، ۹ کانون قاین، شش کانون فردوس، شش کانون درمیان، دو کانون بشرویه، یک کانون سرایان، چهار کانون خوسف و یک کانون فرهنگی هنری شهرستان زیرکوه دراین مسابقه شرکت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: قرعه کشی و اختصاص سهمیه به شهرستان‌های شرکت کننده در مسابقه بزرگ حدیث نور بر اساس تعداد کانونهای شرکت کننده بوده که بر این اساس ۱۲ نفر از شهرستان بیرجند، چهار نفر از طبس، چهار نفر سربیشه، سه نفر نهبندان، یک نفر قاین، سه نفر فردوس، سه نفر درمیان، یک نفر بشرویه، دو نفر خوسف و یک نفر زیرکوه بر اساس قرعه کشی به عنوان نفرات برگزیده این مسابقه به قید قرعه انتخاب شده‌اند.

حجت الاسلام زاهدی، نفرات بر‌تر این مسابقه را ˈغلامحسین شکرگزار، زهرا سفری، مهدی عالی از شهرستان فردوسˈ، ˈعلی ابراهیمی، موسی اسپکی، نرگس صمدی، فاطمه سورگی، مهسا عزیزی، صادق کدخدا، هادی اکبری، سیده فاطمه چاجی، اقدس جعفری، حمیده اسماعیلی، منصوره صوفیان از شهرستان بیرجندˈ، ˈوجیهه کارگر و هانیه عباسی از شهرستان خوسفˈ اعلام کرد.

وی همچنین ˈ سید محمد شمشادی از شهرستان بشرویهˈ، ˈ مهدی نظری، کوثر کیانی و حسنعلی نودهی از شهرستان درمیانˈ، ˈ اسماعیل آخوندی از زیرکوهˈ، ˈامیرعلی مقیمی، مرضیه سهل آبادی و حسین کاظمی از شهرستان نهبندانˈ را از دیگر این نفرات ذکر کرد.

وی گفت: ˈمبارک چوبدست، فاطمه مهموئی، محمدرضا کاووسی، زری ریشه کن از شهرستان سربیشهˈ و ˈمیثم پوراحمد از شهرستان قاینˈ، ˈ امیرحسین حسن‌زاده، احمدرضا رضازاده، نرجس شکوفه، کاظم اخوان مهدوی از شهرستان طبس نیز جزو نفرات بر‌تر این مسابقه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =