راه اندازی سامانه پاسخگویی به سئوالات دینی در امامزاده طبس

در پنجمین روز از ایام بهار طبیعت، سامانه تلفنی ۳۲۰۲۰ اداره پاسخگویی به سئوالات دینی و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس راه اندازی شد.

طبس نیوز:در پنجمین روز از ایام بهار طبیعت، سامانه تلفنی ۳۲۰۲۰ اداره پاسخگویی به سئوالات دینی و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس راه اندازی شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،به‌منظور رفاه هرچه بیشتر زائران و مجاوران و دسترسی آسان‌تر آنان به سئوالات مورد نیاز خود بصورت شبانه روزی و رایگان در مراسمی خاص در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس راه اندازی شده است.

معاون فرهنگی موسسه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس باگرامیداشت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از تلاش ارزنده آستان قدس رضوی خاصه مدیریت توانمند اسلامی در بازسازی آستان مبارک و ارائه خدمات مطلوب به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در میقات الرضا قدردانی کرد.

حسن فروزان به معرفی سامانه تلفن ۳۲۰۲۰ که با خطوط مجزا ویژه برادران و خواهران در حرم مطهر پیش بینی شده پرداخت واظهارکرد: زائران و مجاوران می توانند بطور مستقیم با این مرکز ارتباط برقرار کرده و سئوالات دینی خود را از کارشناسان مجربی که بطور بیست و چهارساعت در این اداره مستقر هستند مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

در این مراسم باشکوه که با حضور حجت‌الاسلام و المسلیمن حسینی مشاور و دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی و نایب رئیس هیئت مدیره موسسه، معاون استاندار و فرماندار، رئیس دفتر امام جمعه، مدیرعامل موسسه، اعضاء شورای شهر و جمعی از مسئولان و زائران انجام شد.

در پایان رونمایی از سامانه توسط حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی و هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس انجام و پس از برقراری تماس تلفنی دبیر شورای عالی فرهنگی با یکی از کارشناسان مرکز پاسخگویی به سئوالات  گفت‌وگو و رسماً فعالیت این سامانه در دو بخش برادران و خواهران آغاز به کار کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یازده =