نان از سفره دیهوکی ها جمع شد

تنها شهری که مردم و رهگذران در آن دغدغه اب و نان دارند شهر دیهوک طبس است که نگاه جدی و سریع مسئولین را می‌طلبد.

به گزارش طبس نیوز، بارها در فضای مجازی، تعطیلی نانوایی‌های شهر دیهوک به عنوان مطالبه مردمی مطرح و بلافاصله نیز از طرف مسئولین با حضور متصدیان نانوایی‌ها جلسه ای جهت رفع این مشکل اساسی برگزار شده است.

عکس های این جلسات نیز در فضای مجازی منتشر شد اما بعد از گذشت مدت ها نه تنها این مشکل بر طرف نشد، بلکه بدتر نیز شده و هر هفته شاهد تعطیلی نانوایی‌ها در این شهر هستیم.

یکی از شهروندان دیهوکی امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز جمعه جهت تهیه نان به نانوایی‌های سطح شهر مراجعه کردم سه نانوایی تعطیل بود.

یک نانوایی هم که تعداد زیادی از مردم در صف تهیه نان بودند گفت: جهت تهیه پنج عدد نان باید قبلا ثبت نام کنید وگرنه نان نداریم.

یکی دیگر از جوانان شهر دیهوک در این خصوص گفت: مدت هاست مردم و رهگذران در دیهوک با مشکل تهیه نان رو برو هستند و هیچ کس به فکر مردم نیست و با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت معیشت، اگر نان که قوت غالب مردم است نیز نباشد زندگی بسیار سخت می‌شود.

بانوی دیهوکی هم اینگونه گفت: مدتهاست با توجه به تعطیلی نانوایی‌ها در دیهوک، نان مورد نیاز خود را از شهرهای مجاور تهیه می‌کنیم.

مرد میانسالی نیز معترض بود که چگونه است که آرد برای نانوایی‌های شهرها و روستاهای اطراف هست و مردم در این نقاط مشکلی ندارند اما ما مدتهاست از این موضوع رنج می‌بریم.

منتظر پاسخگویی مسئولان مربوطه در خصوص تعطیلی نانوایی ها هستیم.

دیهوک یکی از شهرهای شهرستان طبس است و در ۸۵ کیلومتری شهر طبس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =