طرح شیلات روستای ازمیغان اولین طرح مشارکتی واحدهای تولیدی روستاهای استان خراسان جنوبی

طرح شیلات روستای ازمیغان به عنوان اولین طرح مشارکتی در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاهای استان خراسان جنوبی از سوی بخشداری مرکزی طبس معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس»، اولین طرح مشارکتی در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاهای استان خراسان جنوبی از سوی بخشداری مرکزی طبس معرفی شد.

علی‌رغم فراهم شدن و توسعه زیرساخت‌ها در روستاها همچنان شاهد مهاجرت روستاییان به شهرها هستیم که علت اصلی آن عدم اشتغال یا درامد ناکافی است.

در پی حضور دکتر رضوی معاونت توسعه مناطق محروم در استان و تاکید وی بر سیاست‌های دولت تدبیر و امید و موظف کردن بخشداران به انجام طرح‌های مشارکتی مردم با هدف ایجاد جذابیت برای ساکنین روستاها،.اولین طرح در استان از سوی بخشداری مرکزی طبس به استانداری ارسال شد.

طرح شیلات روستای ازمیغان که با مشارکت کلیه اهالی این روستا وارد مراحل اجرایی شده است، جهت بهره‌مندی از تسهیلات طرح‌های مشارکتی به استان معرفی شد.

 طرح شیلات روستای ازمیغان اولین طرح مشارکتی واحدهای تولیدی روستاهای استان خراسان جنوبی

در خصوص این پروژه جلسه‌ای در روز گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای ازمیغان و به ریاست محمد نصیری» بخشدار مرکزی شهرستان طبس در محل دفتر وی تشکیل شد و روند ادامه این پروژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است که واحدهای تولیدی مستقر در روستاها که با مشارکت اهالی آن روستا برنامه‌ریزی شوند، با ۲۰٪ آورده سهم سرمایه‌گذار می‌توانند از ۸۰٪ تسهیلات کم‌بهره دولتی استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =