بازدید هیأت تجاری اقتصادی جمهوری چک از معدن زغالسنگ پروده طبس

صبح امروز ۲۸ نفر به ریاست رایزن اقتصادی سفارت جمهوری چک در ایران، جهت بررسی پتانسیلها و فرصتهای همکاری و سرمایه گذاری واردطبس شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، گروهی از فعالان صنعتی و اقتصادی جمهوری چک در قالب هیأتی متشکل از ۲۸ نفر به ریاست رایزن اقتصادی سفارت جمهوری چک در ایران، جهت بررسی پتانسیلها و فرصتهای همکاری و سرمایه گذاری وارد استان خراسان جنوبی شده اند.

برنامه این گروه بعد از اقامت یک روزه در مرکز استان، عزیمت به شهرستان طبس با هدف بازدید از شرکت زغالسنگ پروده طبس به عنوان اولین و بزرگترین معدن تمام مکانیزه زغالسنگ کشور است.

این بازدید فرصتی ایجاد می نماید تا ضمن معرفی توانمندیها، پتانسیلها و فرصتهای همکاری موجود در شهرستان در حوزه های مختلف معدنی، صنعتی و اجتماعی، مذاکراتی جهت انعقاد تفاهم و جذب سرمایه گذار صورت گیرد.

شایان ذکر است که نمایندگانی از شرکتهای اُستروی، آلتا، چک ماشین، دوبیوال تکنیکا، دی اس پی پرروف، ایگپ، اکسپوزیتا، هوتیرا، اینکو، کابلوونا، ماول، ریفزبانک، پی آر اس، رتزارنا، اسدیک، تی ماشینری، ترانسول و ویکوف در این هیأت حضور دارند که عمدتاً در بخشهای ماشین و قطعه سازی، معدنی و بانکی فعال می باشند.

شرکت زغالسنگ که قبلاً نیز سابقه همکاری با شرکت دوواس از جمهوری چک را داشته و با توجه به برنامه ها و اهدافی که در حوزه افزایش تولید زغالسنگ تعریف نموده است، مذاکرات لازم با هدف تأمین تجهیزات موردنیاز برای تحقق اهداف مدنظر خود در این بخش را به گروه مذکور به انجام خواهد رساند.

بازدید از معدن زغالسنگ پروده طبس، دیدار با معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه طبس، بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی و نشست عمومی و کارگروههای تخصصی با همتایان و شرکتهای متقاضی بومی و داخلی از اهم برنامه های این گروه در بازدید دو روزه از شرکت زغالسنگ پروده طبس خواهد بود.

دیدگاهی در “بازدید هیأت تجاری اقتصادی جمهوری چک از معدن زغالسنگ پروده طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =