پایان جولان شرور خطرناک در طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: فرد شروری که با اقدامات شرارت‌آمیز و ایجاد مزاحمت، موجب سلب آسایش و نارضایتی برخی ساکنان طبس شده بود، با تلاش مأموران پلیس آگاهی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

خبر طبس: فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: فرد شروری که با اقدامات شرارت‌آمیز و ایجاد مزاحمت، موجب سلب آسایش و نارضایتی برخی ساکنان طبس شده بود، با تلاش مأموران پلیس آگاهی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبر طبس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محسن جلالیان یزدی‌نژاد اظهار داشت: در پی اعلام یکی از شهروندان خانم طبسی، هنگامی که او به همراه فرزند خردسالش حوالی ساعت ۲۱ شب جلوی درب منزلش از خودرو پیاده می‌شده، فرد شروری با استفاده از تاریکی شب و خلوتی کوچه برای وی ایجاد مزاحمت کرده، که پس از سروصدا و فریاد وی، همسایگان از خانه‌ها بیرون آمده و فرد مذکور با موتورسیکلت از محل متواری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع موجب ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان آن منطقه شده بود، ادامه داد: با دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب طبس موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی طبس قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات میدانی، مخفی‌گاه این فرد شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس، برخورد با افراد شرور و برهم‌زنندگان نظم عمومی را اولویت پلیس دانست و خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان طبس در برخورد با این‌طور افراد از همه ابزارهای قانونی استفاده می‌کند.

2 دیدگاه دربارهٔ «پایان جولان شرور خطرناک در طبس;

  1. درخبرتان چیزی از جزئیات این فرد نگفته بودید فقط نوشته اید یک خانم موجب مزاحمت قرارگرفته اینکه نوشته اید پایان جولان شرور خطرناک در طبس منظورشمارانفهمیدیم

  2. به پلیس بگین اگه راست می گن یکی از بزرگترین مزاحمت های شهر طبس مربوط به عروس کشان است این عمل که توسط جمع یک قوم کوچک درطبس انجام می شود اخرای شب ترس وحشتناکی رادرسطح شهر بوجود می اورد ترمزهای وحشتناک گازدادن های عجیبتر وبوق وهیاهو وازهمه بد تر صدای موتورهایی که برای این مراسم اگزوز موتورشان رابر داشته اند این کاروانها با سرعت های زیاد امنیت خیابانها را به خطر انداخته اند به طوری که پرش های چند متری از روی دست اندازها را باید در شبکه نسیم پخش کرد پلیس برای این منظور چه کرده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 10 =