پیام تسلیت ائمه جمعه، روحانیت، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان طبس

ائمه جمعه، روحانیت، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان طبس در پیامی کشته شدن جمعی از مردم شهرستان که در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای پرواز تهران-طبس جان خود را از دست داده‌اند را تسلیت گفتند.

خبر طبس: ائمه جمعه، روحانیت، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان طبس در پیامی کشته شدن جمعی از مردم شهرستان که در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای پرواز تهران-طبس جان خود را از دست داده‌اند را تسلیت گفتند.

به گزارش خبر طبس متن پیام تسلیت ائمه جمعه، روحانیت، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان طبس بدین شرح است:

هو الباقی

وَلَنَبْلُوَنَّکُم بِشَیْءٍ مِّنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ وَالثَّمَرَ‌اتِ ۗ وَبَشِّرِ‌ الصَّابِرِ‌ینَ – الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّـهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَ‌اجِعُونَ (بقره/۱۵۵-۱۵۶)
و قطعا شما را به چیزی از [قبیل] ترس و گرسنگی و کاهشی در اموال و جان‌ها و محصولات می‌آزماییم و مژده ده شکیبایان را [همان] کسانی که چون مصیبتی به آنان برسد می‌گویند ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم.

در پروازی معصومانه، غروبی ناباورانه رقم خورد. دست تقدیر عزیزان عزیزانی را از باغ زندگیمان جدا کرد، چگونه رفتنشان را باور کنیم. اینک غم نشسته بر دلهایمان است که با اشک‌های فرو غلطیده بر گونه‌هایمان، عمق اندوهمان را به نمایش می‌گذارد. حقیقت این است که غم هجران این عزیزان دشوار است اما تقدیر الهی را بهترین راه، صبر و رضاست.

اکنون غم از دست دادن تعدادی از همشهریان عزیزمان که در سانحه اسفبار سقوط هواپیما، پروازی بی‌بازگشت، به دیار باقی شتافتند، بر همه ناگوار و سخت است. لذا از خداوند متعال برای آن عزیزان علو درجات و برای خانواده‌هایشان صبر و اجر خواهانیم. و به حضور مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و مسئولین محترم شهرستان و همه همشهریان گرامی بویژه خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نمائیم. و از مسئولین ذیربط می‌خواهیم که با پیگیری علت این سانحه دلخراش و اعلام آن، از غم آلام خانواده‌هایشان بکاهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =