وزیر راه در رابطه با سانحه هوایی«ایران ۱۴۰» پاسخ صریح بدهد

نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سانحه هوایی ایران ۱۴۰ خواهان پاسخگویی صریح و سریع وزیر راه و شهرسازی شد.

خبر طبس: نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سانحه هوایی ایران ۱۴۰ خواهان پاسخگویی صریح و سریع وزیر راه و شهرسازی شد.

به گزارش خبر طبس به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدعلی عبداله‌زاده صبح امروز در مراسم تشییع و تدفین جانباختگان هواپیمای سپاهان‌ایر، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی باید در رابطه با علت این سانحه هوایی پاسخ صریح و سریع بدهد.

وی اعلام کرد تا احقاق‌حق کامل کشته‌شدگان این حادثه از مجرای قانونی پیگیری خواهد کرد.

نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: سید ماشالله شکیبی یکی از نمایندگان پرکار و پرتلاش بود و خدمات ارزشمند وی به وضوح در شهرستان طبس مشاهده می‌شود.

عبداله‌زاده ابراز تأسف کرد که یکی از بهترین خادمان ملت را در این شهرستان از دست داده‌ایم.

وی بیان کرد: تمامی تلاش خود را برای چاره‌جویی در حوزه هوایی و صنعت هواپیمایی کشور داریم تا دین خود را نسبت به این ملت شهید‌پرور ادا کنیم.

نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی از حضور مسئولان کشوری و استانی در این مراسم قدردانی کرد و گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه نشان از انسان دوستی مردم ولایتمدار طبس است.

دیدگاهی در “وزیر راه در رابطه با سانحه هوایی«ایران ۱۴۰» پاسخ صریح بدهد

  1. ممنون از نماینده ی عزیزمون که طرح استیضاح وزیر علوم رو امضا نکرد با وجود اینکه قبلا به خاطر الحاق طبس به بیرجند از این نماینده دلخور بودم اما حالا با اینکار واینکه مردمی تر شدند خیلی نظر مردم حوضه ی انتخابیه اشون فرق خواهد کرد فکر می کنم این نماینده عزیز درس بزرگی هم از عروج شکیبی بزرگ گرفتن به هر حال موفق باشند در همه ی زمینه ها وواقعا نماینده ی مردم باشند نه نماینده ی جیب خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 3 =