دستگیری ۴۳ نفر با اجرای طرح پیشگامان برای ارتقاء امنیت در بوستان‌های طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: با اجرای طرح پیشگامان با محوریت ارتقاء امنیت در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهرستان و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، تاکنون ۴۳ نفر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، سرهنگ فاضل مریمی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات واصله و نارضایتی‌های تعدادی از شهروندان در زمینه وضعیت امنیت در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر طبس، طرح پیشگامان با محوریت ارتقاء امنیت اجتماعی و تمرکز بر پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، با حضور حداکثری نیروی‌های پلیس و همراهی میدانی جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان و عوامل اورژانس اجتماعی ۱۲۳ برگزار شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح اکیپ‌های خودرویی با حداکثر توان با حضور عوامل انتظامی و پلیس‌های تخصصی به ماموریت اعزام شده که در این زمینه ۴۳ نفر از مزاحمین نوامیس، توزیع کنندگان موادمخدر و هنجارشکن دستگیر و همچنین مقادیری مواد مخدر کشف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس خاطرنشان کرد: پس از اجرای طرح مذکور، تعداد زیادی از شهروندان با حضور در محل باغ گلشن، از تلاش‌ها و زحمات مقامات قضایی و انتظامی قدردانی کردند و این اقدام موجبات شادمانی و رضایتمندی عموم همشهریان را فراهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =