بازهم جان ناقابل مردم طبس/ آمبولانس نداریم!

شب گذشته باز هم شاهد حادثه دلخراشی در سه راه منتهی به مسجد جامع بودیم که این‌بار هم آمبولانس نیامد و مجروح با حال وخیم با وسیله شخصی به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حدود ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته یک دستگاه موتورسیکلت با ماشین پراید برخورد کرده و راکب موتورسکیلت به شدت مجروح شد، تماس با ۱۱۵ پاسخی تکراری می‌دهد: آمبولانس در ماموریت است!

مجروح که جوانی حدوداً ۳۰ ساله است حال وخیمی دارد و توسط یکی از ناظرین با ماشین شخصی‌اش به بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس منتقل می‌شود.

به عنوان خبرنگار از مردمی که درخواست مکرر پیگیری موضوع را دارند خجالت می‌کشم، نمی‌دانم چگونه این درد را التیام بخشم، چرا که این بار اول نیست که این حادثه اتفاق می‌افتد ، هنوز یک ماه هم از حادثه قبلی نمی‌گذرد، صد متر بالاتر حادثه‌ای مشابه و نیامدن آمبولانس و روی زمین ماندن مجروح و انعکاس خبری که هیچ مسئولی را برنمی‌تابد…

مردم عزیز، شهر ما آمبولانس ندارد، قبلا هم مسئولین امر علی‌الخصوص دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس گفته‌اند که اگر دو حادثه هم زمان در شهر اتفاق بیافتد فقط یک حادثه را پاسخگو خواهیم بود زیرا کد نداریم…

آقایان موتورسوار اگر قصد تصادف دارید لطفا کنار بیمارستان را انتخاب کنید، ظاهراً چاره‌ای دیگر نمانده، چرا که جایی که این دو حادثه مشابه اتفاق افتاده در مرکز شهر است و از بیمارستان هم دور!

تهیه یک دستگاه آمبولانس و به گفته خودشان تعریف یک کد سخت‌تر است یا ریختن خون انسان‌های بی‌گناه روی زمین، البته که ریختن خون راحت‌تر است چرا که هم تخت‌های بیمارستان خالی نمی‌ماند البته اگر مجروح به بیمارستان برسد و از طرفی نه تنها هزینه‌ای برای تعریف کد پرداخت نشده که هزینه درمان مجروحان و خدای ناکرده کفن و دفن هم برگرده مردم جاری خواهد شد!

ولی خدا نکند روزی برسد که چنین اتفاقاتی گریبانگیر مسئولی گردد که کد که سهل است بیمارستان را هم جابجا می‌کنند…

کد خبرنگار: ۱۰۴

3 دیدگاه دربارهٔ «بازهم جان ناقابل مردم طبس/ آمبولانس نداریم!;

  1. ای بابا تا بچه یه کدوم از اقایون مسوول شهر یه بلایی سرش نیاد کار درست نمیشه.همشون بفکر خودشونن .ولی چوب خدا هم صدا نداره ای اقایونی که وظایفتون رو درست انجام نمیدین.

  2. تیتر جالبی واسه این خبر زدید.(جان ناقابل)
    ۵شنبه۱۱/۲ساعت۲۰/۳۷دقیقه.روبروی مسجد جامع درست۳۰ثانیه بعد ازتصادف یک موتور با یک پراید گذشته بود که من رسیدم.چقدر خون از سر راننده موتورمیریخت.به ۱۱۵وچند شماره بیمارستان قدیم وجدیدزنگ زدیم گفتندآمبولانس نداریم. یک لحظه فکر کردیم که مصدوم از …
    بعداز۶دقیقه پلیس آمدواجازه داد با۱پراید شخصی مجروح را به بیمارستان ببرند.چندروزپیش هم شبیه همین اتفاق افتاده بود…
    انشاا…برای هیچکدام ازخانواده های مسوولین شهر(بخصوص فرزندانشون)اینچنین اتفاقی نیفتد تاهیچوقت به فکراین مشکلات هم نیفتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من دیگه صحبتی ندارم…………………………………………………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =