بستری شدن فرزانه و نازنین‌زهرا در تهران جهت اولین عمل جراحی

مددی پدر فرزانه و نازنین زهرا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری طبس از بستری شدن فرزانه و نازنین زهرا جهت انجام اولین عمل جراحی آنان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مددی پدر فرزانه و نازنین زهرا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری طبس از بستری شدن فرزانه و نازنین زهرا جهت انجام اولین عمل جراحی آنان خبر داد.

با مساعت‌ها و کمک‌های خیرین و مسئولین و مردم شهرستان طبس امروز یکشنبه مصادف با روز ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر، نازنین‌زهرا و فرزانه در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی شهید مطهری تهران بستری شدند.

به گفته پدر این دو کودک، فرزانه و نازنین‌زهرا روز سه‌شنبه زیر تیغ جراحی خواهند رفت و فرزانه از قسمت چشم و نازنین زهرا از قسمت گردن اولین جراحی زیبایی و درمان برای آن‌ها انجام خواهند شد.

یوسف مددی پدر دو دختر سوخته شده عشق‌آبادی از همه مسئولین و مردم که وی را به هر طریق ممکن همراهی کردند صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

زمان ملاقات در این بیمارستان روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۶ می‌باشد.

شایان ذکر است بنا بر اخباری که پیش از این در خصوص این دو کودک منتشر شده فرزانه و نازنین زهرا طی آتش سوزی دچار سوختگی شدید شده‌اند که هزینه عمل این دو کودک بیش از ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود.

خبر مرتبط:

تلنگر:خانواده ای که سه ماه است خواب ندارند…+تصاویر

دیدگاهی در “بستری شدن فرزانه و نازنین‌زهرا در تهران جهت اولین عمل جراحی

  1. کار را که کرد ان که شروع کرد!
    البته قدیما گفتن انکه تمام کرد ولی اینجا کسیکه پیش قدم شده برا گرفتن این گزارش کار مهمتری رو انجام داده که بازخوردای اونا داریم می بینیم
    برداشتن قدم اول خیلی مهمتر از طی کردن مسیرهای بعدیه چون همه اش عطف به اولیست

    پ ن: به خربزه فروش که روزا گذشته با اسم من نظر داد هشدار می دهم دست از کارهای خود بردارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یک =