بی احتیاطی، جان کارگر معدن زغالسنگ طبس را گرفت

یک کارگر معدن زغالسنگ معدن یال شمالی طبس، عصر دیروز در حین کار ، به علت برخورد با واگن، جان باخت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، بی احتیاطی، جان کارگر معدن زغالسنگ طبس را گرفت ، یک کارگر معدن زغالسنگ طبس، عصر دیروز در حین کار ، به علت برخورد با واگن، جان باخت .
این کارگر به علت بی احتیاطی در مسیر حرکت واگن های حامل زغال سنگ قرار گرفت که یکی از واگن ها با او برخورد کرد.

برپایه این اطلاعات هویت این کارگر کشته شده معدن یال شمالی که مسئولیت گاز سنجی معدن را بر عهده داشته، «حامد دلیری» اعلام شده است.

مرحوم دلیری در زمان حادثه ۲۷ سال داشت اهل وساکن شهر طبس بود.

این معدن زغالسنگ در ۷۵ کیلومتری طبس قرار دارد .

4 دیدگاه دربارهٔ «بی احتیاطی، جان کارگر معدن زغالسنگ طبس را گرفت;

  1. یال شمالی آمبولانسش کجا بود حتی یک آمبولانس هم نداره و اورژانس شرکت زغالسنگ پروده طبس بهشون خدمات میده و اون ۳ آمبولانس درب و داغون هم که شنیدی مال شرکت زغالسنگ پروده طبس (صاحب تنها معدنتمام مکانیزه زغالسنگ )است و علتش هم اینه که پس از اینکه مالکیت شرکت زغالسنگ پروده طبس ازشرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایزان وابسته به وزارت صنعت معدن به صندوق بازنشستگی فولاد وابسته به وزارت رفاه واگذار شده جدیدا شرکت تهیه و تولید اومده دست گذاشته رو آمبولانسها و ماشین آتش نشانی نوی که قبلا به این شرکت داده و اونها رو توقیف کرده تا با همون ماشین آلاتی که پروده یک رو تجهیز کرده دوباره معدن پروده ۴ رو تجهیز کنه و اگه فردا بیاد تمام ماشین آلات معدنی معدن یک رو برداره ببره تا باهاش پروده ۴ رو تجهیز کنه نباید تعجب کرد

  2. باسلام
    وقتی که فهمیدیم که معدن یال شمالی دارای ۳امبولانس است که هریک به دلایل مشکل فنی ودیگری نداشتن سوخت وامبولانس بعدی به علت نداشتن شوفر خانواده مرحوم مجبور شدند جنازه را با وسیله شخصی خود به طبس بیاورند خیلی متاسف شدیم….
    به امید فکری اساسی….

  3. تا وقتی آموزش کافی داده نشود و نظارت کافی از طرف مسئولین نباشد و …. پای پول در میان باشد سریال مرگ ما بیچاره ها ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =