وانت تویوتا با ۵۱ میلیون ریال خلافی در طبس توقیف شد

رئیس پلیس راه استان از توقیف یک دستگاه وانت تویوتا هایلوکس با خلافی ۵۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال در طبس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین رضایی” در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز مأموران پلیس راه “طبس” هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی وانت تویوتا هایلوکس را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف این خودرو و استعلام به دست آمده،.مشخص شد خودرو دارای مبلغ ۵۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال خلافی معوقه است و راننده متخلف نیز با توجه به اینکه ۴۰ نمره منفی در سوابق گواهینامه خود داشت به مدت سه ماه از رانندگی محروم شد.

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودرو های متخلف با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف خواهند شد که طبق همین ماده این خودرو روانه پارکینگ شد.
رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: با توجه به اینکه برابر قانون؛ پلیس از ادامه حرکت خودروهای بالای یک میلیون تومان خلافی جلوگیری خواهد کرد توصیه می شود رانندگان، استعلام لازم را از سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ در خصوص گواهینامه و خلافی خودرو اخذ کنند تا در هنگام تردد در معابر و جاده ها مشکلی به وجود نیاید.#

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =