مشکلات شهرک زیباشهر طبس در بازدید جمعی از مسئولین شهرستان بررسی شد +عکس

در بازدید صبح روز گذشته فرماندار ویژه طبس و جمعی از مسئولین شهرستان از شهرک زیباشهر مشکلات این شهرک مورد بررسی و تصمیماتی برای حل مشکلات گرفته شد.

طبس نیوز: در بازدید صبح روز گذشته فرماندار ویژه طبس و جمعی از مسئولین شهرستان از شهرک زیباشهر مشکلات این شهرک مورد بررسی و تصمیماتی برای حل مشکلات گرفته شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس، پس از ۲۰ سال شهرک زیباشهر طبس روز خوش خود را تجربه کرد و میزبان مسوولان عالی شهرستان بود تا بالاخره تصمیمی بزرگ برای آن اتخاذ شود.

محمدعلی عبداله زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی که دفعات متعدد در مکاتبات و سفارشات خود توجه مسوولان حوزه شهری را به شهرک زیباشهر معطوف کرده بود در صحنه حاضر شد تا بر آغاز تلاشی بزرگ نظاره‌گر باشد.

سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس که بعد از اقامه نماز صبح، پیاده از منزل خود به شهرک زیباشهر آمده و بیشتر کوچه های این شهرک را تا ساعت ۶ مورد بازدید قرار داده بود بالاخره همسفر راهی پرهزینه و ملزوم اعتبار شد.

می شود گفت همه برای این حرکت جهادی کمر همت بسته بودند و از آغازین ساعات صبح دوشنبه ۱۲ خردادماه ۹۳ پای کار بودند به طوری که علی اشرفیان شهردار طبس میزبان جلسه تصمیم گیری و نهایی شد تا منبع اعتبارات تخصیصی برای اجرای آسفالت و تهیه امکانات مناسب شهری زیباشهر مشخص شود.

علیرضا عبدالرحیمی، محمدحسین اخوان صفار، محمود فخاری، رسول عراقی و پیام طوسی نیز برای قوت قلب شهردار جوان طبس آمده بودند تا زخم ۲۰ ساله شهرک زیباشهر را درمان کنند.

این بار دیگر از حد حرف و شعار گذشته بود و معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس کاری ویژه می خواست به سرانجام برساند و آن قدر چانه زنی کرد که صادق کلانی معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی طبس را نیز با نظر خود همراه کرد.

بهرام عزیززاده رییس اداره ورزش و جوانان هم به میدان کشیده شد تا میدانی ورزشی احداث کند و البته او هم همسفر کاروان شادی مردم نجیب زیباشهر شده بود.

حالا دیگر محمد رضازاده، سرگرد بشیری، مرادی و حتی روحانی مسجد زیباشهر گفته هایشان را گفتند و مسوولان هم شنیدند و آغاز شد راهی بزرگ برای خدمتی شایسته از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس که بسازند مبلمان شهری شهرکی که به کم لطفی برخی دستگاه های محلی غریب مانده بود.

حالا دیگر آخر جلسه بود و رایحه خوش خدمت بر ساکنان شهر زیباشهر، چون اداره مخابرات طبس موظف شده بود با افزایش امکانات در پوشش سراسری خط تلفن این منطقه تلاش کند.

اختصاص اعتبار ساخت یک باب مدرسه در مقطع دبیرستان از محل تملک دارایی های سال ۹۳ و اختصاص زمین با همکاری اداره راه وشهرسازی و مشارکت ساخت با همکاری اداره آموزش و پرورش نیز تکلیف بعدی معاون استاندار و جمع بندی جلسه بود.

اختصاص اعتبار ایجاد یک فضای ورزشی و امکانات لازم آن از محل اعتبارات تملک داریی های سال ۹۳ روی صحبت مهندس هاشمی را به سوی رییس اداره ورزش و جوانان طبس برد و تاکید شد تا عملیات اجرایی آن بزودی آغاز شود.

حالا همه گوش ها منتظر شنیدن بهترین وعده این جلسه بود و آن هم شروع عملیات آسفالت و زیرسازی معابر شهرک زیباشهر که سال هاست شهروندان ساکن این منطقه چشم به راهند.

حالا علی اشرفیان شهردار طبس بود و شروع راهی سخت اما شیرین که از محل تملک دارایی سال ۹۳ و اعتبارات جاری شهرداری کار را شروع کند، بماند که این طرح ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار می خواهد ، زیرا حالا به همت نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه، شورای اسلامی شهر و پشتکار شهردار طبس حدود ۶۰۰ میلیون تومان این اعتبار تامین شد و مهندس اشرفیان برای آنکه نام نیکی از خود در پرونده خدمت به شهروندان طبسی را ثبت کند، ادامه ترمیم پیاده روها و بلوار شهرک مذکور و شروع عملیات اجرایی آسفالت زیباشهر را از ابتدای تیرماه سال جاری اعلام کرد.

و حرف آخر اینکه با مشارکت اهالی منطقه زیباشهر که البته قول نمایندگانشان در جلسه بود قرار شد کارهای بهتری نیز در دستور کار قرار بگیرد.

و روزشمار آغاز خدمتی بزرگ از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس در اذهان ساکنان زیباشهر کلید خورد تا به مدیریت جهادی معاون استاندار و فرماندار ویژه و مسوولان طبس و دقت نظر فراگیر نماینده مردم طبس، بشرویه در مجلس شورای اسلامی همتی جانانه و بی منت برای شهروندانی نجیب رقم بخورد.

تصاویر:

3 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات شهرک زیباشهر طبس در بازدید جمعی از مسئولین شهرستان بررسی شد +عکس;

  1. با سلام
    چرا تاکسی های شهری فقط مسیر میدان امام تا میدان معلم را سرویس دهی میکنند؟مگر زیباشهر و بقیه نقاط شهر جزو شهر نیست؟

  2. درود به همه ی شما
    من تمام این نوشته رو خوندم. به نظر میرسه اینبار دیگه تصمیم جدی گرفته شده تا شهرک زیباشهر از غربتی که هست درآد..
    ما خودمون دو سال توو اون شهرک بودیم و میدونیم که ساکنینش به خصوص راجع به خاکی بودن خیابونا شکوه و گلایه دارن.
    ضمن اینکه لازم هست تا یه پاسگاهی چیزی اونجاها بذارن. به خصوص اینکه بیشتر اهالی این شهرک از معدن کارای جوون هستن که به واسطه ی سرکار بودنشون اهل و عیال خونه تنها میشن. البته طی چند سال اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته از جمله ساخت مدارس، برداشت های آب، سرویس رفت و آمد، اولویت انتقال گاز به شهرک زیباشهر و .. اما با عرض تشکر اینها کافی نیست. همانطوری که در متن ذکر شده، این شهرک نیازمند یه فضای خوب ورزشی، فضای سبز و نیازمند پاسبانی و مراقبت بیشتریست. این شهرک کودکان خردسال زیادی داره که فضاهای فرهنگی- تربیتی زیادی رو می طلبه. به خصوص اینکه غالب اونا بچه های تحت حمایت بهزیستی ان که باید به این عزیزان هم توجهی درخور بشه. حرفای زیادی برا گفتن دارم. باید به شهرک رضویه هم رسیدگی بیشتری بشه. به امید آنکه این شهرک به معنای واقعی زیبا شود. و با آرزوی پیروزی و سربلندی برای تمام همشهریان عزیزم. یا علی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =