تولد ۲۷۵ نوزاد در طبس / راه‌اندازی سامانه صدور کارت ملی هوشمند

مدیر ثبت احوال شهرستان طبس گفت: طی دو ماه نخست سال جاری در شهرستان طبس ۲۷۵ نوزاد متولد شدند.

طبس نیوز: مدیر ثبت احوال شهرستان طبس گفت: طی دو ماه نخست سال جاری در شهرستان طبس ۲۷۵ نوزاد متولد شدند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حسین بخشایی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو ماه نخست سال جاری ۲۷۵ نوزاد در شهرستان متولد شده اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۲۴۱ نوزاد بوده است.

وی با بیان اینکه در دو ماهه نخست امسال در بخش شهری ۱۹۹ نوزاد و در بخش روستایی ۷۶ نوزاد متولد شده اند، افزود: در سال ۹۲ تعداد یک هزار و ۶۱۶ نوزاد در شهرستان طبس متولد شدند.

بخشایی همچنین تعداد فوت شدگان را در دوماه نخست سال جاری ۷۳ مورد اعلام کرد و گفت: در سال گذشته در این شهرستان تعداد ۳۴۴ نفر فوت کردند.

وی تعداد ازدواج سال گذشته را ۶۲۱ مورد دانست و ادامه داد: طی دو ماه نخست سال جاری ۱۲۵ نفر ازدواج کردند که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۱۳ نفر بوده است.

بخشایی همچنین به آمار طلاق در این دو ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: ۱۳ مورد طلاق در این مدت ثبت شده که این میزان در مدت مشابه سال قبل چهار مورد بوده و در مجموع سال گذشته ۶۶ مورد طلاق بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای تعویض و فقدانی شناسنامه نیز در سال گذشته دو هزار و ۷۲۷ مورد اقدام شده که این مهم در دوماهه نخست امسال تعداد ۶۶۷ مورد بوده است.

مدیر ثبت احوال شهرستان طبس گفت: سامانه صدور کارت ملی هوشمند در طبس راه اندازی شده است.

بخشایی یادآور شد: افرادی که به سن ۱۵ سال تمام رسیده و همچنین کسانی که تغییر مشخصات داشته اند ملزم به دریافت کارت ملی بوده و باید به این اداره مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =