کمک ۱۰۳ میلیون ریالی به خانواده‌های نیازمند/ طرح‌های مشارکتی حامیان روبه رشد است

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: امور مشارکت‌های این موسسه در سه ماهه اول سال جاری در مجموع مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۶۶۵ هزار ریال به ۶۱۰ نفر از نیازمند شهرستان و روستاهای اطراف کمک نموده است.

طبس نیوز: مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: امور مشارکت‌های این موسسه در سه ماهه اول سال جاری در مجموع مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۶۶۵ هزار ریال به ۶۱۰ نفر از نیازمند شهرستان و روستاهای اطراف کمک نموده است.

به گزارش طبس نیوز مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: امور مشارکت‌های این موسسه در سه ماهه اول سال جاری در مجموع مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۶۶۵ هزار ریال به ۶۱۰ نفر از نیازمند شهرستان و روستاهای اطراف کمک نموده است.

سیدحسن ارغوانی افزود: از این مبلغ ۲۴ میلیون و ۹۵۵ هزار ریال به صورت نقدی پرداخت و ۷۸ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی تحویل شده است.

وی مهم‌ترین کمک‌های غیرنقدی در سه ماهه اول سال جاری را مسکن، پوشاک، خوابار، لوازم منزل و سبدغذایی نام برد و افزود: با توجه به ساخت ۲۰ واحد مسکونی در سال‌های گذشته در زیباشهر طبس در سال جاری تعداد ۱۲۶ نفر از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند.

ارغوانی در ادامه گفت: همشهریان عزیز با دریافت صندوق صدقات، تحویل خوراکی، گوشت قربانی و نذری، افطاری، فطریه و زکات، لباس دست دوم و نو، لوازم منزل و… می‌توانند به خانواده‌ها و همشهریان نیازمند خود کمک کنند و این موسسه آماده دریافت هدایای خیرین عزیز در تمامی ساعات شبانه روز است.

وی ضمن تأکید بر لزوم توجه بیشتر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر، گفت: طرح‌های مشارکتی حامیان حقیقی و حقوقی در سه ماهه آخر سال گذشته آغاز شده است و در این زمینه در تهران، مشهد، کرج و مناطق بخش مرکزی، دستگردان و دیهوک حامیان با موسسه همکاری دارند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌هایی از قبیل توزیع بروشور جهت آشنایی هرچه بیشتر مردم با خیریه، نصب بنر در سطح شهرستان، توزیع قبوض از جمله اقداماتی است که در جهت کمک و اطعام خانواده‌های نیازمند انجام خواهد شد.

وی یادآور شد جهت گسترش طرح حامیان حقیقی و حقوقی، افرادی که علاقمند به همکاری به صورت خیریه‌ای می‌باشند نیز کارت شناسایی صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پانزده =