شهرستان طبس روی ریل توسعه قرار گرفته است

فرماندار ویژه طبس بابیان اینکه این شهرستان روی ریل توسعه قرارگرفته است گفت: دالان توسعه طبس ایجاد شده است و در روزهای گذشته گوشه ای از تلاش مسئولان برای احقاق حقوق شهروندان صبور شهرستان طبس رونمایی شد.

خبر طبس: فرماندار ویژه طبس بابیان اینکه این شهرستان روی ریل توسعه قرارگرفته است گفت: دالان توسعه طبس ایجاد شده است و در روزهای گذشته گوشه ای از تلاش مسئولان برای احقاق حقوق شهروندان صبور شهرستان طبس رونمایی شد.

به گزارش خبر طبس به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید جلال هاشمی در بازدید از طرح خط انتقال گاز عشق آبادکه به اتفاق محمدعلی عبداله زاده نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی انجام شداظهارکرد: تغییرتعرفه برق شهرستان و صدور مجوز تاسیس دانشکده پرستاری طبس از این جمله است.

وی همدلی ایجاد شده در شهرستان طبس را ستودنی خواند و افزود: توسعه در گرو فاصله گرفتن از نگاه های افراطی سیاسی امکان پذیر است و امروز اگر توفیقی در خدمت به مردم فهیم منطقه مقدور شده در سایه وحدت، آرامش، امنیت، صبوری، متانت و شعور شهروندان شهرستان طبس است.

هاشمی ضمن تقدیر از همت خستگی ناپذیر و بی حاشیه نماینده طبس در پیگیری خواسته های مردمی گفت: تحقق سهم دو درصد طبس از معادن زغالسنگ، تحویل بیمارستان جدید طبس به وزارت بهداشت و نیز انجام مراحل تجهیز آن خبرداد

وی توجه به توسعه راه های شهرستان بویژه محور طبس- بشرویه، تخصیص اعتباری ارزشمند به نیروگاه حرارتی، طرح توسعه معادن شهرستان، پیگیری نیازهای حوزه مدیریت شهری، فراهم شدن امکان استفاده مردم از آب آشامیدنی مناسب و برق ارزان قیمت، فراهم نمودن امکان حضور سرمایه گذار بویژه در حوزه صنعت در طبس، توجه به حوزه آموزشی و دانشگاهی و نیز پیگیری انتقال آب از خارج شهرستان به طبس مواردی است که در چندماه گذشته توسط نماینده مردم طبس انجام شده است.

دیدگاهی در “شهرستان طبس روی ریل توسعه قرار گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =