اختصاص ۳۲ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان طبس

وزارت بهداشت ۳۲ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس اختصاص داد.

خبر طبس: وزارت بهداشت ۳۲ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس اختصاص داد.

به گزارش خبر طبس به نقل از واحد مرکزی خبر، رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس گفت: ساختمان بیمارستان طبس یک ماه و نیم پیش تکمیل و برای تجهیز به علوم پزشکی بیرجند تحویل داده شد.

سهیلی گفت: تاکنون برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

زنان و زایمان، اطفال، داخلی، تخصصی جراحی و بخش ویژه ICU ، CCU و NICU ، ۴ اتاق عمل، درمانگاه، اورژانس، رادیولوژی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و داروخانه از جمله بخش های بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس گفت: بیمارستان ۵ طبقه ۱۰۰ تختخوابی طبس ۸۷ هزار متر مربع مساحت و ۱۱ هزار و ۶۵۰ متر مربع زیر بنا دارد و برای ساخت آن طی بیش از ۵ سال ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.

سهیلی افزود : با بهره برداری از بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس ۷۰ هزار نفر از مردم طبس، دیهوک و عشق‌آباد و ۱۰۰ روستای تابعه طبس از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند می شوند.

6 دیدگاه دربارهٔ «اختصاص ۳۲ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان طبس;

  1. ان شاءالله خیلی زود تکمیل و ازش به نحو مطلوب بهره برداری میشه.
    خدا کنه همینطور با آوردن تجهیزهای مناسب و اومدن پزشک های مجرّب گامی بزرگ در جهت ارتقای بخش بهداشت و درمان شهرستان برداشته بشه تا دیگه نیاز نباشه بیمار ما سر از یزد و بیرجند در بیاره..

  2. آنها که بایزدیها مخالفت میکنند همین جریان ساخت بیمارستان رو مقایسه کنند ببینند شهر ما که ساخت آن رایزدیها پیکیری کردند به اتمام رسیده ولی درشهرهای خراسان جنوبی در چه وضعیه همانطورکه مشهد میرین یک سری به بیمارستان درحال ساخت فردوس بزنین .راستی یک مشورتی هم با مردم شهرهای دیگر خراسان جنوبی بزنین .چقدر از خدمات ارایه شده رازین من با همه ی شهرها در ارتباطم بهتره من نظر ندم که خودتون به گوش خود یشنوین .ضمنااز زحمات همه دست اندر کاران در احداث وراه اندازی بیمارستان تشکر میکنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 12 =