دریافت قبض‌های میلیونی مشترکان تلفن روستای آزبکوه عشق آباد طبس

دریافت قبوض میلیونی خط تلفن در حالی مردم روستای آزبکوه طبس را شوکه کرد که از سال ۹۱ تا خرداد امسال قبوض تلفن این مشترکان با کارکرد صفر و با هزینه تنها هزار تومان صادر می‌شده است.

خبر طبس: دریافت قبوض میلیونی خط تلفن در حالی مردم روستای آزبکوه طبس را شوکه کرد که از سال ۹۱ تا خرداد امسال قبوض تلفن این مشترکان با کارکرد صفر و با هزینه تنها هزار تومان صادر می‌شده است.

به گزارش خبر طبس به نقل از باشگاه خبرنگاران، در روستای آزبکوه عشق آباد طبس ۲۸ خانوار زندگی می‌کنند که در ابتدای سال ۹۱ از تلفن‌های GSM(تلفن همراه روستایی) زیر نظر مخابرات یزد بهره‌مند شدند.

از سال ۹۱ تا خرداد امسال قبوض تلفن این مشترکان با کارکرد صفر و با هزینه تنها هزار تومان صادر می‌شده است.

عضو شورای اسلامی روستای آزبکوه گفت: خرداد امسال قبض‌های میلیونی معادل کارکرد دو سال و نیم این خطوط، که بیشترین آن بالای ۵ میلیون تومان بود برای مشترکان این روستا صادر شد که به علت نداشتن تمکن مالی روستاییان در پرداخت قبوض، تلفن‌هایشان قطع شده است.

خانم برهانی افزود: مسئولان نمایندگی مخابرات عشق آباد طبس در پاسخ به روستاییان آزبکوه گفته‌اند که باید با صدور اولین قبض تلفن‌هایتان در سال ۹۱ که کارکرد صفر در آن درج شده بود، به مخابرات مراجعه می‌کردید تا این مشکل رخ نمی‌داد و اکنون نیز برای وصل مجدد تلفن‌هایتان موظف به پرداخت قبض‌های صادر شده هستید.

بنا به گفته روستاییان آزبکوه، این افراد همان سال ۹۱ پس از صدور قبض‌هایی با کارکرد صفر به مخابرات عشق‌آباد مراجعه کرده‌اند و مسئولان پاسخ داده‌اند که همین قبض‌های هزار تومانی را پرداخت کنید.

اکنون مدت دو ماه است که تلفن روستاییان آزبکوه عشق‌آباد طبس قطع است.

روستای آزبکوه ۴۵ کیلومتری شهر عشق آباد طبس قرار دارد.

دیدگاهی در “دریافت قبض‌های میلیونی مشترکان تلفن روستای آزبکوه عشق آباد طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =