پیام تسلیت استاندار در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-طبس/ عزای عمومی یک روز در استان و دو روز در شهرستان طبس

درپی سقوط هواپیمای مسافربری تهران – طبس استاندارخراسان جنوبی پیام تسلیتی صادر و با مجروحین و خانواده های کشته شدگان این حادثه دلخراش ابراز همدردی نمود.

خبر طبس: در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران – طبس استاندارخراسان جنوبی پیام تسلیتی صادر و با مجروحین و خانواده های کشته شدگان این حادثه دلخراش ابراز همدردی نمود.

به گزارش خبر طبس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ، در این پیام آمده است، خبر اسفناک سقوط هواپیمای مسافربری تهران- طبس که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان و هم استانی های عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم اینجانب و همه مردم ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف خراسان جنوبی و به ویژه شهرستان طبس گردید.

این پیام می افزاید، وقوع این حادثه اندوه بار را به خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض نموده، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان محترم، از درگاه ایزد متعال، برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی، برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و همچنین برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می نمایم.

این گزارش حاکیست، استاندارخراسان جنوبی لحظاتی بعد از این حادثه در محل این سانحه هوایی حضور یافته و از نزدیک درجریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

گفتنی است، وی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران ضمن عیادت حادثه دیدگان و مجروحین و مذاکره با پزشکان معالج و عوامل مرتبط از آخرین وضعیت درمانی آنان نیز مطلع شد.

بر پایه این گزارش حسب دستور استاندار خراسان جنوبی یک روز در استان و دو روز در شهرستان طبس عزای عمومی اعلام شد.

2 دیدگاه دربارهٔ «پیام تسلیت استاندار در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-طبس/ عزای عمومی یک روز در استان و دو روز در شهرستان طبس;

  1. بنام خدا اینجانب جلیل رجبعلی درتاریخ ۹۳/۵/۴ به همراه همسرم وفرزندان سه قولو با همین پرواز راهی طبس شدم می خواستم خاطره ای از آن پرواز از خانم سرمهماندار که در پرواز بود بگویم در ابتدای پرواز ایشان که رحمت خداود بر او باشد خیلی به من وهمسرم جهت جابجایی سه قولو ها کمک کرد مثل یک مادر سپس پس از اوج حدود ۴۰ دقیقه از پرواز می گذشت که پس از پذیرایی از میهمانان بچه ها شروع به گریه کردن من وخانمم نفری یک بچه را گرفتیم وقول سوم دخترم که شلوغ تر از همه بود ماند وما حول شده بودیم اما این خواهر بزرگورار مدت ۲۰ دقیه دخترم را در آ غوش گرفت ارامش کرد سپس برای همسرم قرص مسکن اورد در صحبت هایش گفت من هم دختری دارم الان که درحال چاپ این متن هستم بقض گلویم را گرفته از فقدان این مادر مهربان نمی دانم الان دخترش چه حالی دارد خدا صبر ش بدهد خواستم ضمن تسلیت به دخترش وهسر او بگویم اگه مادر نیست ولی دو خواهر کوچولوبنام ملیکا ملینا و امیر عبا س کنارت وبیادت هستن

  2. با سلام و احترام به تمامی باز ماندگان از این حادثه انشاالله خداوند صبری به خانواده های محترمشان و مخصوصا خانواده دکتر شکیبی که تمام مردم طبس در داغ از دست دادن این عزیز که جانش را در راه ابادی این شهر کویری فدا کرد تسلیت میگوییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 3 =