تصویر خلبان و خدمه + آخرین عکس یادگاری دو رفیق

مرحوم مهدی پناهی و مرحوم حسین رفیع‌زاده، مهندسین فنی پرواز دیروز تهران به طبس که پس از سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند.

خبر طبس: مرحوم مهدی پناهی و مرحوم حسین رفیع‌زاده، مهندسین فنی پرواز دیروز تهران به طبس که پس از سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند.

عکس:

5 دیدگاه دربارهٔ «تصویر خلبان و خدمه + آخرین عکس یادگاری دو رفیق;

  1. بنام خدا اینجانب جلیل رجبعلی درتاریخ ۹۳/۵/۴ به همراه همسرم وفرزندان سه قولو با همین پرواز راهی طبس شدم می خواستم خاطره ای از آن پرواز از خانم سرمهماندار که در پرواز بود بگویم در ابتدای پرواز ایشان که رحمت خداود بر او باشد خیلی به من وهمسرم جهت جابجایی سه قولو ها کمک کرد مثل یک مادر سپس پس از اوج حدود ۴۰ دقیقه از پرواز می گذشت که پس از پذیرایی از میهمانان بچه ها شروع به گریه کردن من وخانمم نفری یک بچه را گرفتیم وقول سوم دخترم که شلوغ تر از همه بود ماند وما حول شده بودیم اما این خواهر بزرگورار مدت ۲۰ دقیه دخترم را در آ غوش گرفت ارامش کرد سپس برای همسرم قرص مسکن اورد در صحبت هایش گفت من هم دختری دارم الان که درحال چاپ این متن هستم بقض گلویم را گرفته از فقدان این مادر مهربان نمی دانم الان دخترش چه حالی دارد خدا صبر ش بدهد خواستم ضمن تسلیت به دخترش وهسر او بگویم اگه مادر نیست ولی دو خواهر کوچولوبنام ملیکا ملینا و امیر عبا س کنارت وبیادت هستن

    1. سلام، بنده سید عادل جعفری نژاد، مهندس پرواز همین هواپیما و شاگرد و دوست مهندس پناهی بودم…. درد اصلی را ما کشیدیم که پس از ۷ سال هر شب کابووس نجات دوستم از دل آتش رو میبینم….خانوم نریمانی فوق العاده زن نجیب، مهربان و فداکاری بود…. همه ما همکاران سالهاست شبیه انسانیم.

  2. چرا خلبان اوکراینی نیامد؟
    اما نکته عجیب ناگفته تغییر کادر پروازی در روز حادثه است؛ کادر پرواز اوکراینی و خلبان خارجی هوشمندانه‌تر از ایرانی‌ها عمل کرده و آن‌طور که از لیست خط‌خورده پرواز مشخص است به بهانه بیماری با این هواپیما سفر نکرده است. اما درخواست یکی از پرسنل فنی (اویونیک پروازی) برای جایگزینی در این پرواز بسیار غم‌انگیز است که سرنوشت دو نفر را جابه‌جا کرد؛ این فرد هم همراه کاپیتان ایرانی (کاپیتان ایزدپناه) در لیست جدید وارد شده‌اند که هر دوی آنها در این پرواز کشته می‌شوند. این جابه‌جایی حتی اعتراض مسئولان نیروی انتظامی را در فرودگاه در پی داشته که پیش از پرواز به فرم تکنیکال (لاگ بوک) اضافه شده‌اند. این اشکال به دلیل تعویض خلبان و خدمه پروازی و لیست خط‌خورده بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =