فیلم/ سالروز زلزله سال ۵۷ طبس

حدود ساعت ۷:۳۶ دقیقه بعد از ظهر روز بیست و پنج شهریور سال ۱۳۵۷ شهر طبس به وسیله یکی از بزرگ‌ترین زلزله‌های قرن اخیر ایران به لرزه درآمد.

خبر طبس: حدود ساعت ۷:۳۶ دقیقه بعد از ظهر روز بیست و پنج شهریور سال ۱۳۵۷ شهر طبس به وسیله یکی از بزرگ‌ترین زلزله‌های قرن اخیر ایران به لرزه درآمد.

فیلم:

دریافت فایل

گزارش: وحید الهی

9 دیدگاه دربارهٔ «فیلم/ سالروز زلزله سال ۵۷ طبس;

  1. جناب الاهی ان شاء الله شاهد پخش برنامهای شما از جاذبه ها ودیدنیها وقابلیتهای طبس جهت پخش در شبکه های سراسری سیما باشیم.چون پخش دیدنیهای طبس در خراسان جنوبی کافی نیست وکاش گزارش شما درباره طبس همزمان باسالگرد زلزله حزن انگیزشهرمان فردا از خبر شبکه سراسری سیماهم پخش شود

  2. جناب اقای الهی خبرنگار خدوم وزحمت کش متاسفانه در گزارشهایی که توسط خبرنگاران بعضا از طبس در صداوسیما پخش می شود به علت بعضی مسایل تکنیکی مثلا رزولوشن فیلم وزاویه فیلم زیباییهای طبس درست به تصویر کشیده نمی شود واین را به این خاطر می گویم که بعضی از مردم در ایران طبس را فقط بانام طوفان،شن،بیابان،شتر وچادر می شناسند که برای معطوف شدن ذهن انها به این سمت که این شهرازسرسبزی،نشاط ومدرنیته هم برخورداراست نیاز به یگ گزارش به این شکل دارد که درهمه مواردگفته شده از جمله افراد مصاحبه شونده ومسایل تکنیکی فیلمبرداری دقت بیشتری صورت گیرد.باز هم از زحمات شما خبرنگار پرتلاش تشکر می کنم .راستی این فیلم کی وکجا قراراست پخش شود؟

    1. باسلام خدمت شما همشهری گرامی این گزارش ۲۵ شهریور قراره در سه بخش خبری ۱۶ – ۲۰ – ۲۳ خراسان جنوبی پخش بشه
      البته جهت استحضار فردا شب یعنی روز ۲۵ شهریور که چند نفر از مسئولین شهرستان میهمان برنامه شبانه سیمای خراسان جنوبی هستند هم قراره یه کار تولیدی که امروز قرار هست برم بگیرم پخش بشه خوشحال میشم اگر پیشنهادی یا ایده ای دارید یا به صورت تلفنی یا حضوری اطلاع بدید تا اونو هم در گزارش تولیدی که زمان بیشتری هم بهش اختصاص یافته لحاظ کنم.

  3. تشکر و سپاس از خبرنگار پر توان و فعال شهرمون جناب آقای الهی؛
    ب نظر من با توجه ب بازه زمانی اندکی ک به خبرنگاران میدن اتفاقا این گزارش یکی از بهترین گزارش هایی بود ک دیدم.
    ابراز همدردی خوبی صورت گرفت، قدیمی ها و به تبع اون جوون ترها صحبت کردن، عکسهایی از طبس قدیم و آثار اون نشون داده شد و همچنین ب قدمت طبس اشاره شد ک خودش خیلی تاثیرگذار بود. من ک اون زمان نبودم ولی شنیدم ک چ حادثه تلخی بوده. خدا تموم عزیزان از دست رفته رو در جوار رحمت خودش قرار بده. آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن..

  4. باتشکر اززحمت کشیده شده اما این فیلم می توانست بهتر ساخته شده وبهتروبیشتر زیباییهای شهرستان طبس امروز رابرای مردم ایران اسلامی به تصویر بکشد

    1. دوست عزیز وهمشهری گرامی ضمن تشکر از انتقادی که به گزارش حقیرداشتید لازم میدانم عرض کنم تایم زمانی سه دقیقه ای که برای پخش خبر دررسانه ی ملی به خبرنگاران داده شده مدت زمانی بسیار اندک است که می بایست دراین زمان کلی سخن و تصویر و حرف گذاشته شود .لذا تهیه و تدوین چنین گزارشهایی کاربسیار سخت و واقعا مشکلیست. علی الخوص تدوین گزارشی همانند زلزله طبس که به تصویر کشیدن غم و بعد از ان روند حرکت به سوی جلو شهرطبس کار را سخت تر میکند.
      والبته برعکس دیدگاه شما بازتعدادی از همشهریان میگویند میبایست بیشتر زوایای زلزله طبس باز گردد نه اینکه به امروز پرداخته شود.
      من حیث المجموع انشاالله در گزارشهای بعدی جا برای معرفی شهرستان طبس هست و دراین گزارش ضمن احترام به دیدگاه جنابعالی از بعد خبری پرداختن به غم بوجود امده درمردم و خاطرات زلزله بعد از سی و اندی سال و سپس توسعه طبس دراین گزارش تاحدودی رعایت شده است.
      باتشکر
      وحیدالاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =