فداکاری ماموران پلیس مانع از خودسوزی زن جوان در طبس شد

فرمانده انتظامی طبس گفت: با فداکاری و جانفشانی ۲ نفر از مأموران کلانتری” ۱۱عباسپور” این شهرستان از خودسوزی زن جوان جلوگیری شد.

به گزارش طبس نیوز، سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: با اعلام نگهبان کلانتری”۱۱عباسپور” مبنی بر این که خانمی در نزدیکی کلانتری قصد خودسوزی دارد بلافاصله مأموران انتظامی این یگان در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند خانمی در حال فریاد زدن در حالی که بطری بنزین و فندک در دست دارد مشغول ریختن بنزین روی خود و لباس هایش است که سریعاً ماموران وی را به آرامش دعوت کرده ولی نامبرده اقدام به پاشیدن بنزین بر روی ماموران کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: ماموران پلیس از اقدام این شهروند که قصد خودسوزی را داشته، دلسرد نشدند و همچنان وی را به آرامش دعوت کردند که در اقدامی سریع فندک را از وی گرفتند و از خودسوزی وی جلوگیری کردند.

سرهنگ مریمی با بیان این که با تلاش و فداکاری ۲ نفر از ماموران پلیس از خودسوزی این زن جوان جلوگیری شد؛ تصریح کرد: با بررسی و تحقیقات انجام شده، علت این خودسوزی اعتیاد زیاد به مواد مخدر و اختلاف شدید خانوادگی اعلام شده است.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر قداست نهاد خانواده و حل مشکلات بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی، راه حل پیشگیری از این حوادث را در خویشتنداری، تعقل و پایبندی و توجه به کانون گرم خانواده دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هجده =