ام آر آی طبس با پیگیری مسئولین در قائن نصب میشود !

یک دستگاه MRI که قابلیت پوشش بیماران بالای ۱۲۰ کیلوگرم وزن را دارد وارد قاین شد.

به گزارش طبس نیوز، اسحاقی نماینده مردم شهرستانهای قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: “دستگاه MRI با قابلیت پوشش بیماران سنگین وزن که بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن دارند وارد قاین شد”.

اسحاقی با اشاره به اینکه این دستگاه در بیمارستان شهدای قاین نصب خواهد شد افزود: “با ورود این دستگاه همشهریان قاینی‌ و دیگر هم استانی‌ها که به دلیل وزن بالا مجبور به سفر به شهر‌های دیگر برای انجام MRI بودند مشکلشان برطرف شد”.

وی در خصوص روند تخصیص این دستگاه گفت:  “۱۶ شهریور ماه پارسال در جلسه‌ای با وزیر سابق بهداشت، دکتر نمکی برای اختصاص یک دستگاه MRI و یک دستگاه ماموگرافی دستور داده شد”.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ” همچنین در جلسه‌ای با صفوی رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تصمیم بر این شد تا قرارداد دستگاه MRI به نام بیمارستان شهدای قاین منعقد شود که این جلسه در ۶ دی ماه پارسال برگزار شد”.

اسحاقی افزود: “ارزش این دستگاه ۲۳ میلیارد تومان است و ساختمان آن نیز به همت خیران ساخته شده است”.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در خصوص اینکه این دستگاه در چه شهرستانی مورد استفاده قرار گیرد، بیان کرد: “طبق شنیده ها گفته شده بود که قاین ساختمان MRI ندارد اما چند شهرستان این ساختمان را در اختیار دارند، اما با نظارت کامل شرکت سازنده دستگاه کار ساخت ساختمان نیز انجام شد”.

اسحاقی افزود: “نظارت شرکت سازنده بر این اساس بوده است که باید تمام شرایط لازم برای استقرار دستگاه محقق می‌شد و زمانی که تصمیم بر گرفتن این دستگاه گرفته شد قصد بر آن بود که هم مشکل قاینی‌ها و هم مشکل تمام استان رفع شود که به دلیل پوشش بیماران بالای ۱۲۰ کیلوگرم وزن، هم استانی‌ها نیز می‌توانند از خدمات مربوطه استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =