هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت خراسان جنوبی از ۲ مهر/ ۰۵۶ جایگزین تمامی کدهای داخل استان/ +جدول تغییر پیش‌شماره شهرستان طبس

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: در راستای حذف کدهای بین شهری از دوم مهرماه کد ۰۵۶ جایگزین تمامی کدهای تلفن ثابت داخل استان خراسان جنوبی می‌شود.

خبر طبس: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: در راستای حذف کدهای بین شهری از دوم مهرماه کد ۰۵۶ جایگزین تمامی کدهای تلفن ثابت داخل استان خراسان جنوبی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان خراسان جنوبی، محمد حسین عیدی‌زاده در نشست خبری با خبرنگاران در شرکت مخابرات خراسان جنوبی اظهار داشت: در ۲ مهرماه جاری طرح هم کدسازی در خراسان جنوبی اجرا می‌شود و در این طرح به اول تمام شماره‌های مشترکان تلفن ثابت خراسان جنوبی عدد سه (۳) اضافه می‌شود همچنین در روزهای آتی تغییرات نهایی شماره تلفن های ثابت اعلام می گردد.

وی افزود: در این طرح کد بین استانی خراسان جنوبی به ۰۵۶ تغییر می‌یابد و شماره‌های مشترکان تلفن ثابت به هشت رقم افزایش می‌یابد.

وی کاهش هزینه مخابراتی مناطق روستایی و کمتر برخوردار استان را یکی از مزایای اجرای طرح هم‌کد‌سازی برشمرد و یادآور شد: همچنین سهولت و یکسان شدن هزینه تمامی تماس‌‌های داخل استان از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح در ۴۴ مرکز شهری و ۳۲۳ مرکز کم ظرفیت روستایی استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: پس از اجرای این طرح هزینه ارتباط داخل استان هر دقیقه ۳۰ ریال محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی افزود: با اجرای طرح همکد‌سازی در استان ۲۸۱ هزار و ۳۲۱ مشترک از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: تا کنون در ۲۱ استان طرح هم‌کدسازی تلفن ثابت اجرا گردیده است.

وی اظهار داشت: مشترکین محترم جهت آگاهی از شماره جدید خود می‌توانند از اول مهرماه به وب سایت شرکت مخابرات خراسان جنوبی به آدرس www.tci-sk.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۰۰ تماس حاصل فرمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس بدین ترتیب پیش‌شماره تلفن‌های ثابت شهرستان طبس نیز به شرح جدول ذیل تغییر و ۸ رقمی می‌گردد.

شهر پیش شماره مرکز قدیم پیش شماره مرکز جدید
طبس *****۴۲ *****۳۲۸
طبس ****۴۳۲ ****۳۲۸۶
عشق‌آباد ****۵۲۲ ****۳۲۸۵

30 دیدگاه دربارهٔ «هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت خراسان جنوبی از ۲ مهر/ ۰۵۶ جایگزین تمامی کدهای داخل استان/ +جدول تغییر پیش‌شماره شهرستان طبس;

  1. در جریان باشید اگه طبس با یزد بود توی شماره ها هیچ تغغیری ایجاد نمیشد
    چون کد استان یزد ۰۳۵ میشد و یه پیش شماره ۳ به شماره ها اضافه میشد که میشد دقیقا همین چیزی که الان هستش !

  2. آقا ول کنید این حرفارو ….
    حالا کد رند هست یا نیس مهم نیس
    به فکر پیشرفت طبس باشید با یزد یا بی یزد
    خواهشا با هم هماهنگ باشین
    تا خودتون همت نکنید نه یزد کاری میکنه نه بیرجند مهم غیرت خود طبسی هاست

  3. سلام
    همه مردم با یزد اند طبق نظرسنجی که گرفتن.
    فقط مسئولین خودمون چشماشون بسته اند،یکی اینها رو بیدار کنه…
    هر دودی به چشممون بیاد از همین مسئولینه که فقط به پست خود و مدیر بودن خودشون می نازند نه به من و شما…

  4. سلام میخاستم یه چیزبگم وواالسلام خودکرده راتدبیر نیست خداشفاتون ب ده یادتونه اقای احمدی نژاداومدطبس هی شعاردادین خراسان حالا چه میشه کرد هرجاباشین خاک وطنه حالادرسته امکانات کمه ولی حقتونه یکمی اذیت بشین به این زودیها هم برنمیگردین یه صدسال باید بگذره

    1. چه ربطی به تغییر شماره ها داشت ؟؟؟ اگه استان یزد هم بودیم شماره ها عوض میشد . اینکه شماره ها رند نیست مربوط به تمام شهرهاست . بهتره یه سری به این آدرس : http://www.mehrnews.com/detail/News/2373917 بزنید تا ببینید شماره های جدید هیچکدوم رند نیستن.
      بعدشم اینکه همیشه یک زخم کهنه رو باز کنید و به دشمنی ها دامن بزنید هیچ چیز تغییر نمیکنه .
      اگه طبس پایتخت هم بشه با وجود دوستانی مثل شما همیشه محروم خواهد ماند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. دوست ناشناس کاملا حق با شماست تا زمانی که اینگونه افراد (همیشه مخالف)در جامعه هستن هیچی عوض نمیشه

    2. ضمنا اینو یادم رفت بگم که از زمانی که قاین به خراسان جنوبی ملحق شد کلی پیشرفت کرد و امکانات گرفت . میگین نه ؟ بپرسین و مقایسه کنین .
      اگه ما پیشرفت نکردیم و امکانات نگرفتیم مقصر ماییم نه کسان دیگه .

        1. ناراضی همه جه هست ، من نگفتم ناراضی هارو سرچ کنید ، پیشرفت و امکانات رو ببرسی بفرمایید. البته توی این دوشهری که شما فرمودید این مسئله تمام شده است ولی توی شهر ما تا قیامت باید درگیر باشیم . ماییم دیگه همچین ملتی هستیم .

        2. اونها که مخالف خراسان جنوبی هستند افرادی ثل شما میباشند .همیشه ساز مخالف میزنند.

    3. ببین خانوم محترم . اینکه کدها عوض شده هیچ ربطی به موضوعی که گفتین نداره . اگه منظورتون اینه که یزد کد بهتر و شماره های رنتری بهتون میده ، سخت در اشتباهید . همه شماره در طرح همکدسازی به همین شکل هست . کافیه به این آدرس : http://www.mehrnews.com/detail/News/2373917 مراجعه کنید و ببینید که کدها همه به یک شکل تغییر کردن .

      دوم اینکه اگه ما طبسیها نمیتونیم امکانات جذب کنیم ، پیشرفت کنیم و شهرمون رو به طرف پیشرفت سوق بدیم و به جای همه اینها به فکر اینکه کدوم استانیم ، نمیخوام اینجا یا اونجا باشیم ، مشکل از ماست که به قول خود شما خو کرده را تدبیر نیست .

      شما به قاین نگاه کنید که بعد از الحاق به خراسان جنوبی چقدر پیشرفت کرد و امکانات گرفت . بپرسید ، تحقیق کنید و مقاسه کنید .

      1. قاین از زمانی که ملحق به خراسان جنوبی شد پیشرفت نکرد. قربانی نماینده مجلسشون که جزو هیئت رئیسه مجلس شد امکانات جذب کرد اون هم فقط ی نیروگاه گازی که در اینده سیکل ترکیبی میشه. همانطور که خدابیامرز شکیبی در دوران اصلاحات باعث پیشرفت زیاد طبس گردید( راه اهن ،تجهیز معادن، کارخانه کک، نیروگاه حرارتی و……..). نماینده خوب نعمت است. من خودم شدیدا مخالف خراسان جنوبی هستم چون هم یزد زندگی کرده هم بیرچند و هم قاین. اما ایکاش مسئولین شهر بفکر شهر می بودند نه صندلی و پست جدید برای خودشون.

        1. همشهری عزیز ، همین آقای قربانی که می فرمایید ، مخالف لایحه تقسیم خراسان بزرگ بود و هر کار که از دستش برمیومد انجام داد. ولی زمانی که تقسیم انجام شد و قاین در خراسان رضوی قرار گرفت ایشون بانی الحاق قاین به خراسان جنوبی شد . به این خاطر که جذب امکانات رو از خراسان جنوبی راحتتر انجام میداد. اون امکاناتی که جذب شد اکثرا بعد از الحاق به خراسان جنوبی بود . آقای قربانی و مسئولین این شهر به فکر ارتقا و جذب امکانات به شهرشون هستند اما من و شما چی ؟
          هنوز ……………………………………..

  5. طبس روی ریل ترقی واقتدار وکرامت در سایه نام مقدس خراسان عزیز…… از خدای بزرگ به خاطر نعمت بزرگ معنوی وهویت تاریخی وشرف لایزال فرهنگی نام پراوازه ی خراسان بر تارک طبس ممنونیم

    1. این ریل ترقی امروز مدیون افرادی همچون شادروان مهندس شکیبی و برنامه ریزی های استان یزد است و گر نه استان محروم خراسان جنوبی رو چی به این ریل ها !!!!

  6. من بر عکس معتقدم این پیش شماره ها بهتره مثلا قبلن شماره امامزاده بوده ۴۲۲۲۲۰۰ بعدن میشه ۳۲۸۲۲۲۰۰
    جفت رقم اول دو رقمی خونده بشه + ۲۲۰۰

  7. حرف دل همه گفتی . حیف از یزد . بخدا حیف . خدا همه مرا به راه راست هدایت کند . ما مردم طبس تا صد نسل آینده یزدی هستیم و خواهیم بود . اصل دل مردم است از دل مردم که نمیتوانند بگیرجند . مهم نسیت طبس را جز خراسان جنوبی بکنند یا افغانستان . اصل خود مردم هستند . همه ما میدونیم تمام کارهای طبسیها هنوز که هست با یزد انجام می دهیم نه بیرجند . بیرجند شهری است از طبس عقب تر . در اصل باید طبس مرکز استان باشد نه بیرجند با این امکانات زیر بنایی که دارد

    1. سلام
      من هم با یزد موافقم وتنها دلیلم را در ادامه بخوانید
      اگر تهران هم نزدیک ما بود که میخواستند طبس را به تهران ملحق کنند باز هم من مخالف بودم : زیــــــرا ، چونکه ، برای اینکه
      جابجایی شهر ها فقط هزینه و هزینه و هزینه روی دست دولت می گذارد و بَس.
      و حال هم که این هزینه هنگفت شده تا به بیرجند ملحق شویم ، دیگه دنبال یزد نباشیم که دیگر هم شدنی نیست و هم دوباره هزینه بر است.
      بعضی از مردم کشور نون شبشون رو ندارند بخورند و ما فقط می خواهیم خواسته های خودمان را به مسئولان تحمیل کنیم. و هر کس ساز خودش رو میزنه.
      بیایید با هم کشورمان را بسازیم.

  8. حیف یزد …………………….کجایی یزد دلمون برات تنگ شده ….اصلا تو شهرهای بزرگ رومون نمیشه بگیم ازخراسان جنوبی هستیم ..ماکه هرکی میپرسه میگیم از یزدیم

    1. الان دیدگاه شما چه ارتباطی به موضوع داره هم کد سازی برای کل کشوره از طرف دیگه یزد چه گلی به سر شما میزد که خراسان جنوبی نمیزنه اینقدر خودتون رو سبک نکنید یزدی ها اعلام کردن که طبس رو نمی خوان پس از خواب گران بیدار شین !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =