سارق حرفه‌ای کابل برق در دام پلیس گرفتار شد 

طبس نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یک سارق حرفه ای دستگیر و چهار فقره سرقت به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش طبس نیوز، سرهنگ فاضل مریمی افزود: با وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل های برق در شهرستان طبس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان طبس با انجام تحقیقات میدانی و بررسی ادله و مستندات یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات ضربتی وی را در هنگام سرقت دستگیر کردند و یک سواری پراید که متعلق به متهم بوده توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با بیان این که متهم در بازجویی های پلیسی به ۴ فقره سرقت کابل برق به ارزش ۴ میلیارد ریال اعتراف کرد؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ مریمی در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده هرگونه حرکات مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =