خبر خوش استاندار برای طبس، بالگرد اورژانس به زودی مستقر می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: بالگرد اورژانس هوایی به زودی در طبس مستقر می‌شود.

به گزارش طبس نیوز، قناعت با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری طبس که با حضور نماینده استقرار بالگرد اورژانس هوایی در طبس مردم شهرستانهای فردوس، طبس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، به بازدیدهای صورت گرفته، اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت شهرستان، استقرار بالگرد در طبس موضوعی جدی است و با جدیت هم دنبال می شود.

وی افزود: به جهت تکمیل آشیانه بالگرد، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا انتهای سال و حدود ۳ میلیارد تومان نیز تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ اعتبار می گذاریم.

به گفته استاندار؛ قرارداد جدیدی با شرکتهای هلی کوپتری ایران تنظیم شده که کمک می کند تا بالگرد اورژانس در اولین فرصت در این منطقه حضور یابد.

آقای قناعت از تخصیص مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به پروژه بیمارستان دوم خبر داد و افزود: برای موضوع انتقال آب هم جلسات متعددی در تهران انجام شده که نتایج خوبی هم به همراه داشته است و طی یکی دو سال آینده، اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی از تعیین تکلیف واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی در تحقق مسئولیت های اجتماعی گفت و افزود: تمام حساب های معادن باید از خارج استان منتقل شود تا منافع آن در اختیار توسعه خراسان جنوبی هزینه شود.

استاندار طبس را تنها شهرستان استان خواند که از ظرفیت راه آهن و فرودگاه برخوردار است و گفت: ما باید از این ظرفیت ها برای ارتقاء شهرستان و استان منفعت ببریم.

آقای قناعت به دیگر پتانسیل های شهرستان طبس اشاره کرد و افزود: معادن زغال سنگ از مهمترین مزیت های منطقه است.

وی با تأکید بر این که طبس، شهر علما و اندیشمندان بزرگ است گفت: در این منطقه بود که دماغ آمریکا در ۵ اردیبهشت ۵۹ به خاک مالیده شد.

استاندار افزود: برای رفع برخی مشکلات شهرستان که در سفر امروز مورد بررسی قرار گرفت، تصمیمات خوبی اتخاذ شده که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =