رشد بیش از ۸ برابری حمل سیمان در اداره کل راه آهن شرق

مدیرکل راه آهن شرق گفت: حمل سیمان در اداره کل راه آهن شرق در ۶ ماهه سال جاری ۱۳۲ هزار و ۱۲۸ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۸۲۴ درصدی برخوردار است و در آمد حاصل از آن نیز با ۲۰۶۷ درصد افزایش به رشدی بیش از ۲۰ برابر رسیده است.

خبر طبس: مدیرکل راه آهن شرق گفت: مدیرکل راه آهن شرق گفت: حمل سیمان در اداره کل راه آهن شرق در ۶ ماهه سال جاری ۱۳۲ هزار و ۱۲۸ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۸۲۴ درصدی برخوردار است و در آمد حاصل از آن نیز با ۲۰۶۷ درصد افزایش به رشدی بیش از ۲۰ برابر رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق، محمد ابراهیم اقبالی گفت: در ۶ ماهه امسال تن‌کیلومتر بار ناخالص حمل شده در این ناحیه، ۲ میلیارد و ۹۸۴ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۶۶۰ تن‌کیلومتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که معادل ۲ میلیارد و ۱۵۸ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۴۲ تن‌کیلومتر بوده، از رشد ۳۸ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این مدت یک میلیارد و ۶۵۷ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۴۶۵ تن‌کیلومتر بار خالص در این ناحیه حمل شده است که نسبت به ۶ ماهه سال ۹۲ که معادل یک میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۹۵ هزار و ۵۱ تن‌کیلومتر بوده، از رشد ۳۹ درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه آهن شرق افزود: حمل زغالسنگ در اداره کل راه آهن شرق در ۶ ماهه اول امسال ۱۳۱ هزار و ۵۶۰ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۲ که برابر با ۶۷ هزار و ۴۸۵ تن بوده به میزان ۹۵ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: حمل سنگ آهن نیز در مدت زمان سپری شده در سال جاری یک میلیون و ۶۰۴ هزار و ۴۰۳ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۳۰ هزار و ۸۷۴ تن حمل شده بود از رشد ۵۶ درصدی برخوردار است.

اقبالی افزود: در سال جاری تعداد ۷۲۹ هزار و ۳۶۰ نفر در این ناحیه جابجا شده‌اند که روزانه به صورت میانگین بالغ بر ۳۹۲۱ مسافر است که نسبت به ۶ ماهه سال گذشته ۴ درصد رشد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =