ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور طبس به بهره‌برداری رسید/ +عکس

ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور واحد طبس که از اسفند ماه سال ۹۱ عملیات آماده‌سازی آن آغاز شده بود صبح امروز به بهره‌برداری رسید.

خبر طبس: ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور واحد طبس که از اسفند ماه سال ۹۱ عملیات آماده‌سازی آن آغاز شده بود صبح امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مراسم بهره‌برداری از ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان در محل ساختمان جدید واقع در جاده روستای خرو طبس برگزار گردید.

مهندس مصطفی اخوان‌صفار ریاست دانشگاه پیام‌نور طبس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس با بیان این که عملیات آماده‌سازی ساختمان از اسفندماه سال ۹۱ آغاز گردیده است گفت: با شروع به کار پروژه مواردی از قبیل اجرای پروژه آب‌رسانی به دانشگاه و داخل محوطه، اجرای پروژه انتقال فیبر نوری، اجرای پروژه برق‌رسانی، ساخت قسمت‌های اداری ساختمان انجام گرفت.

وی افزود: هزینه ساخت این مجموعه حدود ۱۲ میلیارد ریال و هزینه خرید تجهیزات از قبیل صندلی، تخته هوشمند و… بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که از محل اعتبارات کشوری، استانی و شهرستانی تامین شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به مناقصه‌های برگزار شده و تعیین پیمانکار تا پایان سال آینده دیوار کشی محوطه دانشگاه نیز انجام خواهد شد.

وی در خصوص ساختمان سابق پیام‌نور گفت: این ساختمان اکنون مجتمع تحقیقاتی آزمایشگاهی است و تشکل‌های دانشجویی در آنجا برگزار می‌شود.

عکس:

خبرنگار: نجفی

17 دیدگاه دربارهٔ «ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور طبس به بهره‌برداری رسید/ +عکس;

  1. قدرنشناسی بزرگترین مشکلی است که یک فرد می تواند داشته باشد. به نوبه خودم از مسئولان خراسان جنوبی و مدیران شهری کمال تشکر را دارم.

  2. در جواب طبسی مقیم پایتخت : حتی اگر بر فرض محال اینطوری باشه که شما گفتی خودش نشانگر ….. مسئولان استان قبلی است که بجای اینکه طبس رو تا افتتاح پروژه هاش بنام خودشون چندماهی دیرتر به استان جدید تحویل بدن یا حداقل برای اینکه افتخار این طرح ها رو بنام خودشون ثبت کنن پروژه ها رو ولو نیمه کاره افتتاح کنن ، خیلی راحت و از روی استعصال طبس رو سریعا” و انطور زشت و توهین آمیز تحویل دادن.
    برادر عزیز ……. دیگه فایده ای نداره و حنای استان قبلی دیگه برا مردم فهیم طبس رنگی نداره. ما توانمندی ها و زحمات مدیران و مسئولان خراسان جنوبی رو برای طبس هر روز به عینه داریم می بینیم و به هم استانی بودن با خراسان جنوبی عزیز افتخار می کنیم و از برادری و برابری با مردم تحصیل کرده و بافرهنگ بیرجند به خود می بالیم.
    شما و امثال شمای به اصطلاح پایتخت نشین(!!!) هم بیایید اینجا تا شور و نشاط مردم و پیشرفت و توسعه شهر رو لمس کنید.

  3. جناب یزدی منم بلدم روبان قیچی کنم !!!!!!زحمتهاشو یکی دیگه کشیده توجه کنید بیمارستان ،دانشگاه و…هر کدوم چند ساله داره ساخته میشه ؟؟خوش به حال بیرجندیها که پشت هم دارن لقمه جویده شده رو قورت میدن بعدم امسال شمایی میاد و میگه عجب دندونایی دارن ارن بیرجندیها!!!!

    1. اگر بجای اظهار نظر بی پایه و اساس متن همین گزارش رو بدقت مطالعه کرده بودید می دیدید که عنوان شده عملیات ساختمان مذکور از اسفند ۱۳۹۱ شروع شده یعنی پس از زمان الحاق به خراسان جنوبی عزیز.
      دوست عزیز ، از توهم خارج شو و واقعیت را بپذیر. استان قبلی در نگاه مردم طبس برای همیشه مرد.

    2. عزیز ،شما اگه تو پایتختی و از راه دور داری خبر ها رو رصد میکنی ما که در متن هستیم میدونیم که طبس از این رو به اون رو شده اگه هنوز هم میخواستیم چشم به دست یزدی ها بدوزیم حالا حالا ها باید سماق می مکیدیم که شااااااید ته مونده بودجه ها شون رو به طبس هم بدن فعلا که استان خراسان جنوبی و مسئولینشون دمشون حسابی گرم.

  4. مبارک پیام نوری ها باشه
    الان باید به فکر سرویس ایاب و ذهاب هم بود
    خانم ها نمیتونند چون اقایان راحت ازون جاده برن و بیان
    بهتره در رابطه با اینم یه فکری بشه

  5. امیدوارم الان ک ب وضعیت ساختمان دانشگاه سروسامون داده شده ب وضعیت علمى واساتید دانشگاه هم رسیدگى بشه, سطح علمى بعضى اساتید پایین ک چ عرض کنم,اسفناکه,

    1. کاملا باهاتون موافقم؛
      برا چنین دانشگاه با کیفیتی ایجاب میکنه که راجع به تداوم فعالیت بعضی کارمندها و اساتید اونجا هم تجدید نظر صورت بگیره. به هر ترتیب یک چند تا از این افراد هستند که گویا یادشان نیست که چه مسئولیت مهمی را عهده دار شده اند. غالب کارمندان و اساتید دانشگاه پیام نور از وجهه شخصیتی بالایی برخوردارند که امیدوارم اون تک و توکی هم که مناسب این جایگاه نیستند از دانشگاه بروند. تشکر و سپاس از تمام آنانی که جهت ساخت و تجهیز این دانشگاه خوب تلاش نمودند. خدا قوت.

      1. بنظر من هم زیباترین و مجهزترین دانشگاه طبسه فقط دیوارکشی دانشگاه لازمه سریع تر انجام بشه و سرویس رفت و امد هم مهمه

  6. پا قدم خیر استان خراسان جنوبی عزیز هر روز در شهرمان هویدا و پیداست. خاطره نامبارک یک دهه فرزند نامشروع استان قبلی بودن که نتیجه ای جز یاس و رکود برایمان درپی نداشت ، در پناه استان عزیز خراسان جنوبی و مدیران کاردان ، خبره و با لیاقتش به تحرک و امید صدچندان بدل شده است. باشید که قدردان و سپاسگذار زحماتشان باشیم.

    1. احسنت به مطلب قشنگی اشاره کردید
      در استان یزد رتبه شهرستان آخر بود ولی الان رتبه شهرستان اول است و این نگاه خاص مسئولین استان عزیزم به طبس است
      خدا یاورتان و تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =