شهرستان طبس رتبه اول مسابقات امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی

مسابقات امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی در چهار رشته نجات در تصادفات جاده‌ای ، نجات در آوار، نجات در ارتفاع و فضاهای معلق و اسکان اضطراری برگزار شد که تیم‌های شهرستان‌های طبس و قاین در بخش برادران و بیرجند و قاین در بخش خواهران حائز رتبه اول شدند.

خبر طبس: مسابقات امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی در چهار رشته نجات در تصادفات جاده‌ای ، نجات در آوار، نجات در ارتفاع و فضاهای معلق و اسکان اضطراری برگزار شد که تیم‌های شهرستان‌های طبس و قاین در بخش برادران و بیرجند و قاین در بخش خواهران حائز رتبه اول شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی، آیین تجلیل از نجاتگران برتر مرحله استانی مسابقات امداد و نجات هلال احمر برگزار شد.

در این مراسم از ۸۴ نجاتگر برتر این دوره از مسابقات که رتبه های اول تا سوم را بدست آورده بودند تجلیل شد.

این مسابقات در چهار رشته نجات در تصادفات جاده ای، نجات در آوار ،نجات در ارتفاع و فضاهای معلق و اسکان اضطراری برگزار شد که تیم‌های شهرستان‌های طبس و قاین در بخش برادران و بیرجند و قاین در بخش خواهران حائز رتبه اول شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان در این مراسم به نقش و جایگاه رفیع کار امدادی در جامعه اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات امداد و نجات زمینه‌ای مناسب برای بازتوانی، بازآموزی و کمک به بالا بردن سطح آمادگی نجاتگران استان است.

جواد خامسان با اشاره به اهمیت آموزش همگانی امداد و نجات افزود: نقش خانواده ها در این زمینه بسیار حایز اهمیت است و آگاهی خانواده ها پیرامون مباحث امدادی در کاهش خسارات و تلفات جانی و مالی حوادث طبیعی و غیر طبیعی تاثیر گذار است.

وی خدمات داوطلبانه را روح کار کردن در جمعیت هلال احمر دانست گفت: در این خصوص باید محیط پر شور و نشاطی را با حفظ حریمها در جمعیت هلال احمر ایجاد نماییم.

در این مراسم از رابطین برتر روابط عمومی هلال احمر استان نیز قدردانی شد.

خانم ها مزاری مقدم از شهرستان طبس ، طاهری از بیرجند و کارگر از نهبندان مقام های اول تا سوم برترین های روابط عمومی هلال احمر استان را از آن خود کردند.

دیدگاهی در “شهرستان طبس رتبه اول مسابقات امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =