۸۰۰۰ طبسی واجد صلاحیت رأی دادن در انتخابات هلال احمر

8000 طبسی واجد صلاحیت رأی دادن در انتخابات هلال احمر

حسینعلی فخاری ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، با اشاره به برگزاری انتخابات سراسری مجامع جمعیت هلال احمر کشور در ۲۲ اردیبهشت، اظهار داشت: شهرستان طبس دارای ۲۱ نفر نامزد شورای اجرایی و ۴ نفر نامزد شورای بازرسی در انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر است که براساس نتیجه انتخابات از میان این افراد، اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان طبس که وظیفه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری درباره سیاست‌های این جمعیت را برعهده دارند تعیین خواهند شد.

وی بیان کرد: تنها افرادی مجاز به شرکت در رأی‌گیری این انتخابات هستند که حداقل شش ماه سابقه عضویت و فعالیت در یکی از حوزه‌های جوانان، امداد یا داوطلبان جمعیت هلال احمر را داشته باشند که براین اساس در شهرستان طبس تعداد ۸ هزار و ۲۶۰ نفر واجد صلاحیت رأی دادن در این انتخابات هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس و رئیس ستاد اجرایی انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر این شهرستان خاطرنشان کرد: در مجوع تعداد ۴ حوزه اخذ رأی در طبس، عشق‌آباد، دیهوک و زنوغان آرای واجدان صلاحیت رأی دادن شهرستان طبس را در جریان انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر جمع‌آوری می‌کنند و ۳۰۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات دست‌اندرکار هستند.

مسئول حقوقی جمعیت هلال احمر استان یزد و نماینده ستاد اجرایی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان یزد در شهرستان طبس نیز در گفت‌وگوی جداگانه‌ای، روند و کیفیت برگزاری این انتخابات در شهرستان طبس را بسیار مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر که از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است تا ساعت ۱۲ ادامه می‌یابد که این زمان با نظر مسئولان مربوطه در کشور و استان قابل تمدید است.

حسین نخعی ادامه داد: براساس دستورالعمل مربوطه، پس از اتمام رأی‌گیری باید تمام صندوق‌ها به محل جمعیت هلال احمر شهرستان طبس منتقل شده و پس از آن کار شمارش آرا با حضور هیئت نظارت، نماینده استاندار و نماینده فرماندار آغاز شود.

وی افزود: بلافاصله پس از اتمام شمارش آرا، نتیجه انتخابات به ستاد کل اجرایی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اعلام شده و تا ساعات پایانی امشب نتیجه قطعی اعلام عمومی خواهد شد.

نماینده ستاد اجرایی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان یزد در شهرستان طبس، حضور رأی‌دهنده‌ها به ویژه در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری را بسیار پرشور توصیف کرد، و اظهار داشت: در حال حاضر روند برگزاری انتخابات به شکل عادی و بدون هیچ گونه مشکل خاصی دنبال می‌شود.

شهرستان طبس در انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر دارای ۲۱ نفر نامزد شورای اجرایی شامل علی ابراهیمی ثانی، محمود احمدی، طاهره سادات افضلی دوم، سید غلامرضا برکاتی، احمد توکلی، حسین یاقوتی، اکبر توکلی، حسین جعفریان، معصومه چلنگری، محمود ذبیحی، احمد رفیعی، راضیه زجاجی، علی‌اصغر شیرمحمدی، غلامحسین طاهری، علیرضا عبدالرحیمی، لیلا قربی، مصطفی کریمی، سید احمد کمیلی، وحیدرضا گازرانی، برات محمدی و محمدحسین معصومی و ۴ نفر نامزد شورای بازرسی شامل محمود تقیان، علیرضا جعفریان مقدم، سید سعید صادق‌زاده و حجت‌الاسلام حسین محمدیان است.

همچنین صبح امروز و پیش از آغاز انتخابات، حسینعلی فخاری، حسین مخلصی و محمد سلمانیان به ترتیب به عنوان رئیس هیئت، عضو سنی هیئت، و عضو جوان هیئت رئیسه انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر طبس به منظور نظارت بر روند این انتخابات تعیین شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پنج =