طرح‌های هفته دولت در شهرستان طبس برای ۱۱۵ نفر شغل ایجاد می‌کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: تعداد ۱۰۵ پروژه در برنامه های هفته دولت در شهرستان طبس قرار دارد که از این میزان طرح های قابل افتتاح ۹۵ پروژه و ۱۰ پروژه نیز قابل کلنگ زنی است.

به گزارش طبس نیوز، در نشست خبری دوشنبه شب که به مناسبت هفته دولت در محل ساختمان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس برگزار شد، علی اکبر رحیمی افزود: اعتبار کل این پروژه ها ۶۸۰ میلیارد تومان است که برای طرح های قابل افتتاح ۵۰۸ میلیارد تومان و طرح های قابل کلنگ زنی مبلغ ۱۷۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان طبس بیان کرد: از این تعداد ۶۸ پروژه روستایی با اعتبار ۳۹۴ میلیارد تومان و ۳۷ طرح با اعتبار ۲۸۵ میلیارد تومان مربوط به پروژه های شهری و‌‌ ۸۳ میلیارد تومان مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی است که در مجموع برای ۱۱۵ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

فرماندار ویژه طبس گفت: در ده ماه گذشته اعتبارات خوبی به شهرستان طبس تخصیص داده شد، در این مدت پروژه هایی آغاز و تمام شد و آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به سخن استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری گفت: تمام پروژه‌هایی که قرار است در هفته دولت افتتاح شود باید حتما از روز بعد آن استفاده شود و پروژه هایی که قبلا افتتاح شده دوباره افتتاح نخواهد شد.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =