جهاد تبیین را از خود و خانواده خود شروع کنیم

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: جهاد تببین را از خود و خانواده شروع کنیم 

به گزارش طبس‌ نیوز، ذبیح الله خداییان ظهر امروز پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری شهرستان طبس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» گفت: شاید در کشور ما در این خصوص کوتاهی صورت گرفته، نه ما توانستیم به خوبی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های متعدد را به اطلاع مردم برسانیم و نه به خوبی توانستیم توطئه های دشمنان مردم را تبیین کنیم و این تکلیفی بر عهده همه و به ویژه ما مسئولین است.

وی ابراز کرد: شاید کوتاهی هایی که در این زمینه صورت گرفته باعث شده امروز برخی از جوانان و نوجوانان به دلیل بی اطلاعی که از این دستاوردها دارند فریب شبکه های اجتماعی، رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی دشمن را بخورند.

وی با اشاره به اتحاد دشمنان نظام گفت: امروز دشمنان نظام همه در کنار هم قرار گرفتند از منافق، تجزیه طلب، صهیونیست، سلطنت طلب و استکبار جهانی همه گرد هم آمدند و هدف آنها ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است.

خداییان افزود: گناه جمهوری اسلامی ایران این است که میخواهد خودش برای خود تصمیم بگیرد و مستقل باشد و نمیخواهد اداره امور کشور را به دست بیگانه دهد و در این ۴۰ سال به اثبات رسانده که در خدمت صلح و امنیت جهانی است اما نمیخواهد گاو شیرده دیگران باشد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: علت دیگر دشمنی با این نظام پیشرفت‌هاست، با همه فشارهایی که به این کشور وارد می‌شود اما ما در عرصه های مختلف علمی و فناوری روز به روز ارتقا پیدا می‌کنیم و به رتبه هایی در جهان رسیدیم که باورشان نمی‌شود و یکی از آنها پیشرفت های نظامی است.

وی تاکید کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفتیم که دشمن دم از حمله نظامی نمیزند آن هم در شرایط تحریم چون به خود اکتفا کردیم، اعتماد به نفس پیدا کردیم حالا که از حمله نظامی مایوس شدند، ناراحت هستند لذا جنگ نرم و محاصره اقتصادی را راه انداختند.

وی با بیان اینکه دشمن دم از حقوق بشر میزند اما فقط خود را بشر میداند، افزود: فجایعی که در عراق، افغانستان، یمن، سوریه، لیبی و لبنان به بار آوردند همه میبینید، اجازه غذا و دارو نمیدهند آن وقت دم از حقوق بشر میزنند و متاسفانه برخی فریب آنها را می‌خورند.

وی یادآور شد: روزی با ادعای آزادی در افغانستان و لیبی وارد این کشورها شدند اما وضعیت این کشورها را ببینید هر جا رفتند جز فقر و بدبختی چیز دیگری برای مردم نیاوردند.

وی افزود: آنها جز محو کردن ایران از نقشه جهان فکر دیگه ای ندارند چرا که ایران تابع سیاست های آنها نیست و الگویی برای سایر ملت های جهان است که به لطف خدای متعال به هدف خود نرسیده و نمیرسد.

خداییان تصریح کرد: روزی دغدغه آنها تسخیر لانه جاسوسی بود اما اکنون دغدغه آنها این است که در مرزهای اسراییل فعالیت میکنم و در حوزه استحفاظی آنها حضور داریم و قدرت نرم ما در آسیا و امریکا و افریقا آنها را به وحشت انداخته و می‌خواهند آن را کمرنگ کنند به بهانه های مختلف، حقوق بشر، آزادی زن و روز به روز دایره اقتصادی را تنگ می‌کنند که فشار بیشتری به معیشت مردم بیاید و از دشمن انتظار دیگری جز این نیست.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در این زمان تکلیف ما جهاد تبیین است از خانواده، اقوام و اداره شروع کنیم، دستاوردهای نظام را تببین کنیم، توطئه های دشمن را روشن کنیم متاسفانه ما در فضای مجازی کوتاهی کردیم فرزندان خود را دادیم دست دشمنان تربیت و آموزش دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، افزود: تکلیف ما عمل به وظیفه است اما آیا امروز در بخش های فرهنگی همه به وظیفه خود عمل کردند در بخش اقتصادی نیز همینطور است.

ذبیح الله خداییان بیان کرد: بیاید از خودمان شروع کنیم، راه رشد هر استانی از خود استان است و همان بخشدار و فرماندار اگه دست ب دست هم دهند خیلی از مسایل حل میشود.

نگویید دیگران چکار کردند بگویید خود چکار کردم از خود بپرسید اگر من فردا از دنیا رفتم و شهدا از من سوال کردند آیا سر شما بالا خواهد بود؟

وی با اشاره به برخی موانع برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: اگر شما میخواهید به مردم کمک کنید در این برهه از محاصره اقتصادی به جذب سرمایه‌گذار کمک کنید نه اینکه آن را فراری دهید.

وی با اشاره به برنامه های دوره تحول و تعالی قوه قضاییه گفت: بر اساس سند تحولی که در دستور کار است وظیفه داریم اقداماتی در جهت خدمت رسانی بیشتر برای مردم انجام دهیم.

سفرهای استانی و ایجاد کارگروه هایی برای رفع مشکلات، توجه جدی به معیشت مردم، حمایت از شرکت های دانش بنیان، مبارزه جدی با مفاسد و دانه درشت ها بدون سرصدا، توجه جدی با مخلان امنیت جامعه، رسیدگی و مدیریت به پرونده های کثیرالشاکی، نظارت بر اجرای قانون، حمایت از مدیران پاکدست بخشی از اقداماتی است که در جهت خدمت به مردم انجام صورت می‌گیرد.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =