پارکینگ بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی آسفالت شد

پس از سال ها از ساخت بیمارستان جدید طبس بالاخره پارکینگ آن آسفالت شد.

به گزارش طبس نیوز، روز شنبه پنج آذر این پارکینگ بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس توسط شهرداری آسفالت شد و اعضای شورای شهر نیز برای بازدید سر وقت آن رفتند.

اگرچه این پارکینگ سرپوشیده نیست و برای روزهای داغ طبس نیازمند آن است ولی با توجه به قطره چکانی بودن اعتبارات طبس بنظر نمیرسد در آینده های نزدیک شاهد سرپوشیده شدنش باشیم.

محمد نصیری شهردار طبس در حاشیه این بازدید گفت: پس از تامین قیر مورد نیاز، مرحله دیگری از بهسازی و روکش آسفالت معابر شهر با توجه به مطالبه مردمی با آسفالت پارکینگ بیمارستان طبس که همشهریان دغدغه زیادی برای ساماندهی آن داشتند در دستور کار قرار گرفت و امروز این موضوع به انجام رسید.

شهردار طبس افزود: همانطور که در مراحل گذشته تلاش کردیم در نقاط مختلف شهر روکش آسفالت انجام شد و در این مرحله هم در نقاط مختلف شهر با توجه به اولویت ها و همچنین منابع موجود قیر، آسفالت اجرا خواهد شد‌.

به گزارش طبس نیوز، سال ها قسمت های مختلفی از زیباشهر یا آسفالت نبود یا نیاز به روکش آسفالت داشت که این شهردار در مرحله نخست روکش آسفالت بخش زیادی از شهرک زیباشهر و البته نقاط دیگر شهری را روکش آسفالت و یا آسفالت کرد.

 

سمانه نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =