مجتمع آموزشی فرزندان کارگران زغالسنگ احداث شود

به گزارش طبس نیوز، روز پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه شورای اداری شهرستان طبس که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن همایش‌های میقات الرضا(ع) برگزار شد، گفت: حدود پنج سال پیش کلنگی برای ساخت مجتمع کامل آموزشی بر زمین زده شد که تاکنون احداث آن آغاز نشده است.

علی اکبر رحیمی افزود: درخواست داریم این مجتمع آموزشی که برای فرزندان کارگران زغالسنگ است ساخته شود یا اینکه مجتمع کامل ورزشی ایجاد شود چرا که کارگران و خانواده آنها به ویژه کسانی که در تونل کار می‌کنند نیاز به تفریح و تنوع دارند.

وی با قدردانی از مدیران شرکت کک گفت: این کارخانه با ظرفیت ۲۸۰ نفر اشتغال فعالیت دارد که این میزان با تکمیل آن به ۴۰۰ نفر می‌رسد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ارزآوری شرکت کک برای کشور گفت: این شرکت نیاز به زغال دارد و خواهش ما این است که نیاز آن از طریق معادنی که در اختیار شماست و از منطقه زغالسنگ پروده تامین شود.

فرماندار ویژه طبس با قدردانی از کمک شرکت زغالسنگ طبس برای توسعه بیمارستان طبس گفت: با وجود معادن، فرودگاه و راه آهن و راه های مواصلاتی شهرستان، هر لحظه امکان حادثه و نیاز به استفاده از تمام ظرفیت بیمارستان وجود دارد.
وی سرعت رشد و توسعه بیمارستان را کند دانست و افزود: با توجه به اینکه اکثر حوادث جاده ای توسط مردم سایر استان ها رخ میدهد و در طبس به آنها خدمات دهی می شود‌، اگر از اعتبارات سایر استان های دیگر برای اینجا هزینه شود باز برای همان مردم خواهد بود.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =