تلاش اداره کل راه آهن شرق برای جذب سرمایه گذاران

سرپرست راه آهن شرق از پروژه سایت بین المللی ریلی شرکت بارمان ترابر در ایستگاه سنگان خوافدر راستای جذب سرمایه گذار و توسعه صنایع جوار ریلی بازدید و‌ بررسی کرد.

به گزارش طبس نیوز، روز چهارشنبه پنجم بهمن‌ ۱۴۰۱ «حکامی قاسمی» سرپرست اداره کل راه آهن شرق با بازدید میدانی از ایستگاه سنگان خواف از زیر مجموعه های اداره کل راه آهن شرق، درخواست اتصال شرکت بارمان ترابر به خطوط ریلی این ایستگاه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .
در جلسه ای که در حاشیه این بازدید با حضور سرپرست راه آهن شرق و مدیران این شرکت برگزار شد، قاسمی حکامی با اشاره به جذب سرمایه گذار مبنی بر توسعه صنایع جوار ریلی، با تشکر از مجموعه این شرکت جهت پیگیری و تسریع اجرای طرح های صنایع جوار ریلی بر ادامه فعالیت‌های سرمایه گذاری در این حوزه تاکید و مشاوره و رهنمودهای لازم به منظور استفاده از امکانات و توانمندی های لجستیکی منطقه را ارائه کرد.

لازم به ذکر است که شرکت بارمان ترابر از زیر مجموعه های شرکت های تحت پوشش خادم لجستیک می باشد که درصدد توسعه امور صادرات سنگ آهن و همچنین واردات و صادرات کالاهای سوختی ترانزیتی و غیره به کشورهای آسیای میانه، افغانستان و ارتباط ترانزیتی با بندرعباس می باشد.

این شرکت با عنایت به ارتباط کاری پیوسته با راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مجموعه های آن، ساخت و بهره برداری از سایت اختصاصی در ایستگاه سنگان خواف با بهره گیری از توان بالای حمل و نقل ریلی خود، جهت اتصال به بازارهای جهانی و توسعه خدمات ریلی ترانزیت به افغانستان را یکی از مهمترین پروژه های این شرکت عنوان کرده است.

شرکت بارمان ترابر همچنین در زمینه های مبادلات مواد معدنی و کانتینری نیز فعالیتهای گسترده ای دارد.

اداره کل راه آهن شرق به مرکزیت طبس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =