استاندار در‌ راه آهن‌شرق

استاندار خراسان جنوبی در بازدید اداره کل راه آهن شرق ؛ از اقدامات شایسته مدیر کل و کارکنان این مجموعه بزرگ ریلی تقدیر و تشکر میکنم .

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق، اداره کل راه آهن شرق در دوازدهمین روز از سال ۱۴۰۲ میزبان استاندار خراسان جنوبی بود.
بنا بر این گزارش، دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی به همراه حجت الاسلام محمدی امام جمعه و مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و مهندس داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان، به منظور بررسی زیرساخت‌های ریلی شهرستان طبس به عنوان شاهراه ارتباطی محورهای ریلی در شرق کشور بعد ظهر شنبه ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۲ با حضور در مرکز اداره کل راه آهن شرق، ضمن خداقوت و تشکر از تلاشهای مهندس حکامی قاسمی و کارکنان راه آهن شرق، از آخرین روند پروژه ها و اقدامات این مجموعه ریلی بازدید کرد.
نماینده عالی دولت همچینن با حضور در مرکز کنترل ترافیک راه آهن شرق از نزدیک در جریان روند فعالیت این مرکز مهم ریلی قرار گرفت .
استاندار خراسان جنوبی در ادامه به اتفاق هیئت همراه، از پروژه آسفالت و بهسازی محوطه این اداره کل، سازه سایبان ایستگاه، سالن مسافری و فعالیت های نوروزی جهت رفاه مسافرین بازدید کرد.
مهندس حکامی‌قاسمی نیز ضمن عرض خیر مقدم به دکتر قناعت و همراهان، در حضور وی با بیان اینکه راه آهن شرق همواره در راستای جابجایی مسافر و جابجایی بار به ویژه در زیرساخت وجود معادن نقش بسزایی را در توسعه منطقه شرق کشور داشته است و مسیر عبور میلیون‌ها زائر از استان‌های کشور به سمت مشهد، استان خراسان رضوی می باشد و تقویت کمی و کیفی این اداره‌کل مطالبه جدی مردم است، توضیحاتی نیز در خصوص نحوه فعالیت بخش های مختلف راه آهن، اقدامات انجام شده در سال گذشته، و برنامه های پیش روی این اداره کل را ارائه کرد.
این مدیر صنعت ریلی همچنین در بخشی از سخنان خود از دکتر قناعت استاندار محترم خراسان جنوبی در خصوص مساعدت جهت تخصیص آسفالت خیابانهای محوطه اداره کل، و همچنین پیگیری های مهندس رحیمی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و همراهی مهندس‌داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی تقدیر کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =