اعتبار ۱۸ میلیارد ریالی جهت احداث ندامتگاه طبس در خارج از شهر

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ندامتگاه طبس ۱۸ میلیارد ریال اعتبار دارد که برای ساخت فضای اداری، ساختمان حفاظتی و برجک‌ها و حصارکشی اطراف استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز) به نقل از فارس، نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار طبس و جمعی از مسئولان شهرستان از پروژه احداث زندان طبس بازدید کردند.

محمدعلی عبدالله‌زاده در این بازدید اظهار داشت: با توجه به لزوم خارج کردن ندامتگاه‌ها و زندان‌ها از بافت داخل شهر به خارج از شهر، مقدار زیادی از مکان‌های مناسب شهر در بسیاری از شهرستان‌ها در اختیار زندان است که نظر قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها این است که زندان‌ها به خارج از شهر منتقل شوند.

وی تصریح کرد: در همین راستا از سال‌ها قبل با توجه به موقعیت فعلی ندامتگاه طبس که در یک منطقه مسکونی و آموزشی واقع شده اقداماتی انجام و از سال‌هایی که خود من اینجا فرماندار بودم پیگیر این موضوع و انتقال به خارج از شهر بوده‌ام.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار این زندان تامین شده و زمین گرفته شده است و شاهد پیشرفت کار بوده‌ایم.

عبدالله‌زاده افزود: ما نیز پیگیر اعتبارات هستیم و این پروژه ۱۸ میلیارد ریال اعتبار دارد و برای ساخت فضای اداری، ساختمان حفاظتی و برجک‌ها و حصارکشی اطراف استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره زندان شهرستان طبس ضمن خیرمقدم به نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و معاون فرماندار طبس گفت: پروژه‌ خارج کردن زندان از شهرستان در دست احداث است و از عبدالله‌زاده نماینده مردم در مجلس تقاضا داریم که در ارتباط با اختصاص اعتبار قسمت مرکزی زندان پیگیری نمایند.

حسین حسین‌پور تصریح کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبار بخش مرکزی زندان همکاران ما در اداره کل بتوانند مناقصه را برگزار کنند و در دو سال آینده این زندان را به بهره‌برداری برسانیم و معضل شهرستان که وجود زندان در داخل شهر است برطرف شود.

دیدگاهی در “اعتبار ۱۸ میلیارد ریالی جهت احداث ندامتگاه طبس در خارج از شهر

  1. اصلا گسترش زندان به نفع شهرستان نیست ساخت زندان یعنی ورود زندانی غیر بومی به طبس ورفت وامد دوستان واشنایان همین خلاف کاران وزمینه خلاف بیشتر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =