۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان طبس اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه گفت: با موافقت وزیر بهداشت، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر به بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز) به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدعلی عبدالله‌زاده به برگزاری نشست مشترک خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اشاره و اظهار داشت: در این نشست مشکلات درمانی شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان مورد بررسی قرار گرفت و وزیر دولت نیز با اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان طبس موافقت کرد.

وی گفت: در این دیدار مشکلات و موانع توسعه بهداشت و سلامت استان خراسان جنوبی، کمبود تجهیزات درمانی، لزوم ایجاد بخش‌های جدید در مراکز درمانی جدید، تامین نیروی انسانی، تکمیل بیمارستان‌های سرایان، فردوس و بشرویه، ایجاد رشته‌های جدید پزشکی و تجهیز بیمارستان طبس مطرح شد.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه افزود: از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سفر به استان خراسان جنوبی، حوزه انتخابیه و نیز به منظور افتتاح رسمی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس دعوت شد.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: در این نشست از وزیر خواسته شد تا نسبت به استقرار متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی دستورات لازم ارائه دهند که دکتر قاضی‌زاده هاشمی در این زمینه قول مساعد داد.

وی از درخواست اعتبار مجدد برای تجهیز بیمارستان طبس و موافقت وزیر بهداشت خبر داد و گفت: در این دیدار به بعد مسافت طبس تا مراکز درمانی مجهز، وسعت این شهرستان و قرار گرفتن آن در مرکز تردد چند استان مهم کشور اشاره شد و طرح طبس به عنوان قطب درمانی مستقل نیز مطرح شد.

6 دیدگاه دربارهٔ «۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان طبس اختصاص یافت;

  1. قرارنبودبیمارستان قدیم رو تعطیل کنند وتجهیزات بیمارستان قدیم رو ببرند بیمارستان بالا این کلاهی بود که مسئولان شهر واستان سر ما گذاشتند تعداد تخت های بیمارسنان جدید از بیمارستان قدیم کمتر است واین یعنی پس رفت وعقبگرد شما خبرنگاران اگر مستقل هستید در این باره گزارش تهیه کنید

  2. درود بر استان خراسان جنوبی عزیز که مردانه کمر همت به تجهیز و تامین شهرمان بسته است. اختصاص پیاپی بودجه به طرح های عمرانی شهرمان ، مزید امتنان است.

  3. بابا ول کنید دیگه خسته شدیم از بس با دبه و پنکه و۴لیتری و بیست لیتری آب آوردیم خونه بخدا خسته شدیم افغانستان اینجوری نیست حالا یه شهرکوچیک یه تصفیه خانه نداره ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خسته شدیم دیگه از این آب آوردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =