روابط‌ عمومی‌های طبس ۸۰۰۰ سی‌سی خون اهداء کردند

روابط‌عمومی‌های طبس 8000 سی‌سی خون اهداء کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، جمعی از مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای طبس به اتفاق خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان، با مراجعه به پایگاه انتقال خون طبس، بخشی از خون خود را اهدا کردند.

مسئول پایگاه انتقال خون طبس در این باره به خبرنگار فارس گفت: در مجموع ۲۴ نفر مسئول روابط عمومی و خبرنگار برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون طبس مراجعه کردند که ۱۸ نفر آن‌ها شرایط اهدای خون را داشتند.

آسیه حمزوی ادامه داد: از ۱۸ نفر مسئول روابط عمومی و خبرنگار که موفق به اهدای بخشی از خون خود شدند، در مجموع ۸ هزار و ۱۰۰ سی‌سی خون دریافت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تمامی افراد سالم بین ۱۸ تا ۶۵ سال می‌توانند خون اهدا کنند، افزود: پس از مراجعه فرد متقاضی اهدای خون به پایگاه انتقال خون، معاینه کامل وی به وسیله پزشک مستقر انجام شده و خون‌گیری تنها در صورت تأیید پزشک صورت می‌گیرد.

مسئول پایگاه انتقال خون طبس خاطرنشان کرد: انجام عمل خون‌گیری در محیطی کاملا بسته و استریل انجام شده و خون اهدا شده نیز حداقل به مصرف سه نفر می‌رسد که ممکن است استفاده کننده حتی خود اهدا کننده یا بستگان وی باشند.

حمزوی در پایان یادآور شد: پایگاه انتقال خون طبس واقع در میدان امام رضا(ع) این شهر، صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و بعدازظهرهای چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ آماده پذیرش خون و خون‌گیری از متقاضیان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 8 =