همه دانش آموزان دبیرستانهای صدرای یزد به دانشگاه راه یافتند

همه دانش آموزان دبیرستانهای صدرای یزد به دانشگاه راه یافتند

 خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از راهیابی ۱۰۰ درصد دانش آموزان دبیرستان های معارف اسلامی استان یزد به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد شریف حسینی کوهستانی صبح پنجشنبه در دیدار مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا با نماینده ولی فقیه در استان از راهیابی ۱۰۰ درصدی دانش‌ آموزان دبیرستان های معارف این استان به دانشگاه خبر داد.

وی افزود: هم اکنون شش دبیرستان معارف در شهرستان های یزد، طبس، مهریز، خاتم، ابرکوه و بافق در حال فعالیت هستند و خانواده ها تاکنون استقبال خوبی از این مدارس داشته اند.

حسینی کوهستانی عنوان کرد: این مدارس به دلیل پرداختن به مسائل مذهبی و اولویت قرار دادن امور دینی، نقش بسیار موثری در تربیت دانش آموزان و نسلی دین محور دارند.

وی یادآور شد: با اشاره به استقبال خوبی که از این مدارس در شهرستانهای استان یزد از این مدارس صورت گرفته است، افزود: تلاش می کنیم این مدارس در همه شهرستان های استان یزد راه اندازی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در این دبیرستان ها بر تربیت معلم های فرهیخته و عالم به علوم اسلامی تأکید کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری افزود: باید تفکر، تحلیل و اندیشه دانش آموزان را بالا ببریم تا در مقابل القاء های رسانه های بیگانه قدرت انتخاب و تصمیم گیری صحیح را داشته باشند.

در این نشست از تلاش های مدیران دبیرستان های معارف اسلامی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =