راه‌اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در ۴ شهرستان یزد

راه‌اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در 4 شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، سید عبدالمجید قائم‌محمدی در همایش ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در اردکان که به مناسبت روز روابط عمومی و با حضور فرماندار، مسئولان شهرستان، مدیران روابط عمومی‌های ادارات و اصحاب رسانه این شهرستان در فرهنگسرای آیت‌الله خاتمی برگزار شد، از راه‌اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی در شهرستان‌های اردکان، طبس، صدوق و تفت خبر داد.

مسئول روابط عمومی استانداری یزد افزود: امیدواریم با حمایت فرمانداران و مدیران استان و شهرستان‌ها، تا پایان سال جاری شاهد راه‌اندازی این شورا در تمامی شهرستان‌های استان یزد باشیم.

وی با اشاره به برگزاری ۳۲۰ جلسه آموزشی در راستای آموزش مباحث مختلف روابط عمومی در استان طی چهار سال اخیر عنوان کرد: این جلسات با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از مدیران روابط عمومی استان یزد و با محوریت تبلیغات و استراتژی در روابط عمومی، شناخت افکار عمومی، نقش رسانه‌ها و خبرنویسی در روابط عمومی برگزار شده است.

قائم‌محمدی با اشاره به ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی به مدیران روابط عمومی ادارات استان در سال جاری گفت: این تسهیلات شامل راه‌اندازی صندوق مالی اعتباری و پرداخت وام ۱۰ میلیون ریالی، اعزام ۶۰ نفر از مدیران روابط عمومی به سفرهای زیارتی مکه مدینه و مشهد مقدس و ارائه بلیط رایگان استخر به آنان است.

وی فرهنگ‌سازی و برگزاری جشن‌ها و مراسم مختلف را از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی تنها بخشی از رسالت روابط عمومی‌هاست و به جاست به جز این حیطه فعالیت‌های دیگری نیز در راستای برقراری ارتباط سازنده ارگان‌ها با مردم انجام شود.

فرماندار اردکان نیز در این همایش با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی در ادارات و دستگاه‌های دولتی اضافه کرد: مدیران و مسئولان کسانی را به عنوان مسئول روابط عمومی انتخاب کنند که علاوه بر شناخت این حوزه و برخوداری از مهارت کافی مورد اعتماد باشد و دغدغه حل مشکلات و معضلات را داشته باشد.

احمد کمالی، پاسخگویی به شبهاتی که ممکن است مجموعه‌های دولتی را دچار چالش کند را از دیگر رسالت‌های مسئولان روابط عمومی‌ها ذکر کرد و بیان داشت: چنانچه مبحث آموزش در این حوزه مورد توجه قرار گیرد از میزان آسیب‌های جنگ نرم که متوجه ارگان‌هاست کاسته خواهد شد.

برگزاری ورک‌شاپ توسط دکتر محمودرضا مرتضوی استاد دانشگاه یزد با محوریت روابط عمومی و تبلیغات از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در این مراسم از یکی از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی استان یزد، دکتر مرتضوی استاد دانشگاه یزد همچنین مشاور استاندار و فرماندار اردکان به خاطر حمایت از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان اردکان تجلیل به عمل آمد.

این همایش به همت گروه تبلیغاتی رسانه طلایی، روابط عمومی فرمانداری و شهرداری اردکان و با حضور بیش از ۵۰ نفر از مسئولان روابط عمومی، مدیران شرکت‌های تبلیغاتی و خبرنگاران شهرستان اردکان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =