مراسم سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) با حضور نایب رئیس مجلس و مسئولین شهرستان طبس در کاشمر برگزار گردید+تصاویر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدرس مرد فقه، ایثار، بصیرت، درایت، زهد،‌ مجاهدت و صحنه های سخت و پرچالش سیاست بود،‌ گفت: رمز حیات جامعه اسلامی در گرو داشتن چنین انسان هایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدرس مرد فقه، ایثار، بصیرت، درایت، زهد،‌ مجاهدت و صحنه های سخت و پرچالش سیاست بود،‌ گفت: رمز حیات جامعه اسلامی در گرو داشتن چنین انسان هایی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد طی سخنانی در آئین گرامیداشت هفتاد و هفتمین سالروز شهادت آیت الله مدرس که در آستان مبارک این شهید در کاشمر برگزار شد، مدرس را مصداقی بارز از شاگردان تربیت یافته در مکتب قرآن وعترت دانست و گفت: اگر فردی درجات علمی داشته باشد، اما اعتقاد به دین و خوف از خداوند در قلبش نباشد، نمی تواند به مقام های عالی مدنظر قرآن دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه مدرس دارای این مقام های عالی بود، افزود: تعهد به دینداری را در همه تصمیمات سیاسی و علمی شهید مدرس به وضوح می توان مشاهده کرد.

ابوترابی فرد با یادآوری اینکه مدرس، نظریه پرداز نظریه ماندگار پیوند سیاست و دیانت بود، گفت: اینکه حرکت عظیم مدرس رنگ نمی بازد و به سرعت به پیش می رود، به خاطر وجود فقهایی در جامعه اسلامی است که ضمن دارا بودن درجات عالی علمی، در برابر خداوند تسلیم هستند.



منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

دیدگاهی در “مراسم سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) با حضور نایب رئیس مجلس و مسئولین شهرستان طبس در کاشمر برگزار گردید+تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =